tsja, valt zat te vinden hier over wkb's maar ieder geval is toch weer anders geloof ik :(
heb afg. maandagochtend de afrondende (2e sessie) wkb gehad van een kies (achter bovenin).
Napijn was daarna van een zeurend karakter, echter deze pijn neemt toe in plaats van af! :-? Tis nu de 3e dag na de behandeling en zo langzamerhand nauwelijks meer te onderdrukken met pijnstillers.
Het is een andere pijn dan voor de wkb, voornamelijk een erg zeurende, maar wel heftige drukpijn.
De vraag is; moet ik terug naar de TA of moet ik het nog even afwachten?
heb afg. maandagochtend de afrondende (2e sessie) wkb gehad van een kies (achter bovenin).
Napijn was daarna van een zeurend karakter, echter deze pijn neemt toe in plaats van af! :-? Tis nu de 3e dag na de behandeling en zo langzamerhand nauwelijks meer te onderdrukken met pijnstillers.
Het is een andere pijn dan voor de wkb, voornamelijk een erg zeurende, maar wel heftige drukpijn.
De vraag is; moet ik terug naar de TA of moet ik het nog even afwachten?
Hoop maar dat dat het is dan. Blijft wel vreemd dat de pijn toe ipv afneemt.
Kan er zelfs niet mee eten, en heb errug slecht geslapen :(
de pijn was (na de behandeling maandag) afgelopen woensdagavond het hevigst. Donderdag nog duidelijk aanwezig maar nu (vrijdag) toch wel een stuk minder.
Ben nu pijn(stiller) vrij 8)
Hoop dat ik niet te vroeg gejuichd heb :smt002