verstandskies getrokken

Author:
Mirella2000
Posted:
vr, 07/20/2007 - 10:19
Ik heb gisteren om 15 u mijn verstandskies laten trekken ( rechtsonder) , hij lag helemaal plat, en de tandarts raadde me aan deze te laten trekken, met heel veel gewring en getrek is hij uiteindelijk eruit geraakt.
Nu heb ik erg pijn aan mijn keel aan de rechterkant en ook mijn tong is dik en gezwollen, voelt zelfs nog verdoofd! Is dit wel normaal ???
Wanneer zou dit kunnen overgaan ?
:-?
Broek

Enige zwelling na het trekken is normaal vooral als er wat werk nodig was om hem eruit te krijgen. Het kan zo'n 48 uur na het trekken duren totdat het af gaat nemen. Heb je al een koel compress er aan de buiten kant tegen aan gehouden? (zak met ijs/water of zoiets?) In de gaten houden ofdat de zwelling niet al te erg wordt, want dan tandarts even bellen.

Succes in de tussen tijd.
vr, 07/20/2007 - 17:44 Permalink
Mirella2000

Dank je voor je antwoord broek , ja heb er een compres tegengehouden , maar wat bij meer zorgen baart is dat mijn tong verdoofd blijft, kan niet eens fatsoenlijk spreken ... :-?
vr, 07/20/2007 - 18:36 Permalink
Mirella2000

Dank je hermina.

Alles is nu goed genezen, de draadjes zijn eruit , alleen is mijn tong nog een beetje gevoelloos aan de rechterkant, maar dat is ook al een stuk verbeterd. Het zal wel allemaal goedkomen. :D
Bedankt voor de reacties!
di, 07/31/2007 - 07:55 Permalink