Ik heb de meest slechte tanden ooit vind ik zelf dan maar..
Ze verkleuren, alles blijft eraan plakken en hoeveel ik ook maar poets, het blijft erop zitten tot het er niet meer afwil, wat leidt tot witte randjes op mijn tanden wat ik echt helemaal vreselijk vind.
Wat voor mogelijkheden zijn er om hier iets aan te doen?
Mijn tandarts zegt dat ik alleen kan bleken zodat het misschien minder opvalt.. Maar jah, dat is natuurlijk ook niet heel erg goedkoop had ik gehoord.. en daarmee kom ik niet van die witte randen af.
Zijn er geen methoden om deze randen weg te krijgen!?
of zijn er nog andere tips?!
Ze verkleuren, alles blijft eraan plakken en hoeveel ik ook maar poets, het blijft erop zitten tot het er niet meer afwil, wat leidt tot witte randjes op mijn tanden wat ik echt helemaal vreselijk vind.
Wat voor mogelijkheden zijn er om hier iets aan te doen?
Mijn tandarts zegt dat ik alleen kan bleken zodat het misschien minder opvalt.. Maar jah, dat is natuurlijk ook niet heel erg goedkoop had ik gehoord.. en daarmee kom ik niet van die witte randen af.
Zijn er geen methoden om deze randen weg te krijgen!?
of zijn er nog andere tips?!
Het groote probleem ligt voor mij ook in de witte randen (vooral rond het tandvlees/maar ook aan zijkant) die op mijn tanden ontstaan, maar niet weg willen.. Ik heb 't gevoel dat 't echt in de tand zit..
is dit nog tandsteen of iets anders??
Re: Wat voor mogelijkheden zijn er?
Re: Wat voor mogelijkheden zijn er?
Grts, Mignon