Hallo,
Ik heb al eerder een vraag geplaats over de getrokken kies, ik heb nog steeds erger pijn ik weet zelf niet meer waar het vandaag komt, nou heb ik sinds een paar dagen een bult op de getrokken kies en lijkt per dag groter te worden, ik maak me erger zorgen hierover heb wel 4 weken geleden antibiotica (amoxicilline) gekregen maar heb het nog niet genomen i.v.m. de bijwerkingen die erbij staan durf ik het gewoon niet in te nemen.
Kunt u mij raad geven, en of die bult mischien toch een ontsteking is?
Gr.
Ik heb al eerder een vraag geplaats over de getrokken kies, ik heb nog steeds erger pijn ik weet zelf niet meer waar het vandaag komt, nou heb ik sinds een paar dagen een bult op de getrokken kies en lijkt per dag groter te worden, ik maak me erger zorgen hierover heb wel 4 weken geleden antibiotica (amoxicilline) gekregen maar heb het nog niet genomen i.v.m. de bijwerkingen die erbij staan durf ik het gewoon niet in te nemen.
Kunt u mij raad geven, en of die bult mischien toch een ontsteking is?
Gr.
Re: kies getrokken
En daar ben ik nooit zo goed in, dus ik durf niet zomaar te zeggen wat er aan de hand is zonder het gezien te hebben.
Alle gekheid op een stokje: waarom heb je nog geen afspraak met een tandarts of kaakchirurg? Die staan echt niet zomaar met een spuit klaar tegenwoordig als je dat niet wilt. Je krijgt eerst fatsoenlijk advies.
Als je nog pijn hebt, hoeveel pijnstillers heb je al geprobeerd??