GOEDE MIDDAG
ik heb een vraag omdat onze tandarts met vakantie was
moesten we naar een vervanger omdat mijn vrouw pijn had
de tandarts vroeg of wij geen tandarts hadden wat het was erg verwaarloosd ,
terwel mijn vrouw enkele maande geleden voor e 1000 aan behandelingen had gehad.
volgens deze tandarts zijn er behandelingen gedaan aan gebit die onnodig waren en bepaalde kiezen er al lang uit hadden gemoeten
ik heb onze tandarts gevraagd hoe dat zit maar geen goede uitleg waarom die gebeurt is.
ik wil me recht als de tandarts nodig en onzervulding is geweest.
wat wel het geval is volgens de noodtandarts.
waar kan ik terecht wie weet waar.
ferdinand
ik heb een vraag omdat onze tandarts met vakantie was
moesten we naar een vervanger omdat mijn vrouw pijn had
de tandarts vroeg of wij geen tandarts hadden wat het was erg verwaarloosd ,
terwel mijn vrouw enkele maande geleden voor e 1000 aan behandelingen had gehad.
volgens deze tandarts zijn er behandelingen gedaan aan gebit die onnodig waren en bepaalde kiezen er al lang uit hadden gemoeten
ik heb onze tandarts gevraagd hoe dat zit maar geen goede uitleg waarom die gebeurt is.
ik wil me recht als de tandarts nodig en onzervulding is geweest.
wat wel het geval is volgens de noodtandarts.
waar kan ik terecht wie weet waar.
ferdinand
Re: wie weet waar ik moet zijn
Re: wie weet waar ik moet zijn
Wat een vervelend verhaal. Je kunt het beste nogmaals om een goede en duidelijke uitleg van de tandarts vragen. Als jullie er samen niet uit kunnen komen, dan moet je naar de beroepsorganisatie waar je tandarts bij is aangesloten. Deze organisaties hebben hun eigen klachtencommissies.
http://www.ant.nl of http://www.nmt.nl
Groet Irfan
Re: wie weet waar ik moet zijn
Sterkte
Traveller
Re: wie weet waar ik moet zijn
In zo`n geval hoort ie toch echt zelf de eigen tandarts van de patient te informeren over zijn mening, liefst schriftelijk met het verslag van de behandeling die hij uitgevoert heeft. Hij kent immers de hele voorgeschiedenis niet. Daarnaast hoort ie zich te onthouden van commentaar richting patient, en alleen dat te doen waar de patient voor komt, namelijk bestrijding van de pijn klacht en de zaak zodanig stabiliseren dat het meekan tot de eigen tandarts er weer is. Ik zou zo`n vogel niet als waarnemer willen hebben..
Was het trouwens de normale waarnemer van de eigen tandarts, of viel de behandeling buiten de normale werktijden (dus avond of weekend?) en was het dan dus de spoedgevallendienst die het opknapte?
Ik ben erg benieuwd of hij/zij de ruggegraat heeft die bevindingen nu daadwerkelijk schriftelijk vast te leggen...
Het beste is gewoon eerst eens een second opinion, buiten werkgebied van beide andere tandartsen, en aan de hand daarvan verder zien.