Hallo,
Ik ben 19 jaar en mijn ondertanden staan wat scheef. Mijn tandarts noemt het een speels gebit maar ik vind het niet zo mooi. Het is ook nog niet een dat ik het niet mooi vind, ik heb soms echt pijn aan de tanden die scheef staan en ik heb het idee dat ze schever staan dan een jaar geleden.
Nu is mijn vraag als ik een beugel wil voor mijn ondertanden moet er dan wel een tand of kies getrokken worden? En wat zijn de kosten voor een beugel in mijn geval?
Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven.
mvg,
Nancy
Ik ben 19 jaar en mijn ondertanden staan wat scheef. Mijn tandarts noemt het een speels gebit maar ik vind het niet zo mooi. Het is ook nog niet een dat ik het niet mooi vind, ik heb soms echt pijn aan de tanden die scheef staan en ik heb het idee dat ze schever staan dan een jaar geleden.
Nu is mijn vraag als ik een beugel wil voor mijn ondertanden moet er dan wel een tand of kies getrokken worden? En wat zijn de kosten voor een beugel in mijn geval?
Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven.
mvg,
Nancy
Re: Kosten Beugel en evt trekken van tand/kies
Succes ermee
Maar dat is wel een heel ruim slagje in de rondte
Kan me voorstellen dat je even wat wilt weten, maar zo gaat het dorogaans niet.
Overigens, voor een echt plan moet je misschen ook foto's en modellen maken om er uit te komen wat voor dit geval de beste oplossing is.
Ik heb gemerkt dat de orthodontist na het eerste consult vrij precies kan zeggen wat er moet gebeuren en hoeveel dat ongeveer gaat kosten.