Ga ik helemaal rotten? Mijn bot?

Author:
dtherryberg2
Posted:
vr, 08/24/2007 - 17:35
Een stuk van mijn vulling was kapot.Dus naar de tandarts voor een nieuwe.Tijdens de inzet van de nieuw vulling ,ik voelde een soort beweging,net als je tand is op een kussen vol water.
Ik had dezelfde gevoel met de tand ernaast.Naar huis.

Na een paar dagen,terug bij de tandarts.Vulling uit.Dat voelde een beetje beter.Goed onstoken,krijg ik een antibioticacure.

Een paar dagen later heel erg ziek was ik!Ik had salmonella (para-typhus).Ik slick veel medicijnen al,en 3 van hun zijn met een gele eticket( pas op voor de reaktievermogens).
Alle medicijnen ,inclusief de antibioticacure was gestopt door diarrée. Ik begon na antaal dagen te hallucineren.Na een te lang wachtijd( naar mijn smack),dus na 5 dagen ellende,kreeg ik weer antibiotica(een coktail tegen meerdere bacteries).

Salmonella klaar!terug naar de tandarts! We zijn drie maanden later!

Ik had nog steeds tandpijn .Dus foto.Zwarte vlek onder in de kaak(onder de wortels,maar niet tegen en nog tussen 2 tanden).Ik moet naar ziekenhuis.Compleeter foto gemaakt.kaakchirurgadvies:romellige kaak,4 tanden moeten weg.

Terug naar tandarts.: 2 tanden weg.Naar huis.(Desondanks dat wel gevoelig is).

Volgende ochtend in mijn mond : 2 grote gaten,helemaal wit (een mooie wit,zo mooi dat ik dacht aan nieuwe tanden).Iets verder,achter de verstandkies(4 de tand),ook zo een mooie wit.Het was geen pus. Dode tandvlees lijkt het wel op!Ook op de binnenwang witte streepjes.Voor de tandarts was het wel bekend ,maar zoiets had hij nog nooit gezien.

Dringend naar ziekenhuis .Daar het tandvlees en bot (ook wit) worden verwijderd,alles is schoongemaakt.Maar de kaakchirurg weet niet waarom,ook niet precies wat het is!.weer anitibotica cure en morphine voor de pijn(tramadol):dat was 2 dagen geleden.

vandaag het is erger dan eergisteren (voor dat ik naar ziekenhuis )nog meer wit en ook op een grotere oppervlakte.De draijes van de chirurgie mengen zich met het witte tandvlees.Nu op de voorkant mijn andere tanden zijn bleel rond de tand(deze naast de zieke kaak).

Ik ben aan het rotten(mijn bot) dat weet ik;7 jaar geleden,ik had dezelfde operatie in mijn kaak in dordrecht,waar ik ben afgeslagcht.De locaal anesthesie heeft toen niet gewerkt,maar de ingreep wel.Wat een pijn leven gesnijden te zijn!.Door mijn operatie van eergisteren,ik weet NU dat in Dordrecht het ging helemaal fout.

HELP,is er een persoon om me te uitleggen wat is er aan de gang en kan dat, dat mijn hele kaak rot? ol lam [as aamstaamde dinsdag gezien worden door de kaakchirurg.

Alvast bedankt.

edit door Maja
Verschil tussen kak en kaak:
kak: (de ~ (m.))
1 [inf.] poep
2 [inf.] aanmatiging, arrogantie

kaak:
(de ~, kaken)
1 het beendergestel dat de mondholte omsluit en waarin de tanden en kiezen geplaatst zijn => kakement
2 wang
3 kieuw van een vis
4 middeleeuws strafwerktuig voor het tentoonstellen van misdadigers => schandpaal