Verhaal gehaald.....

Author:
prinses
Posted:
vr, 08/31/2007 - 22:26
Eindelijk kon ik vanmiddag mijn eigen tandarts spreken.
Ik begon over de kiespijn in de kies die niet geholpen is...
Het blijkt dat de kies die ernaast zit te ruw getrokken is, mijn tandvlees ligt daar bloot en dat is dus ook tegen de kies aan die er nog zit, de wortel ligt nu bloot van die kies. Zodra mijn tandvlees/wond weer de normale vorm aan neemt zal de wordtel weer bedekt worden.

Bovenin is ook een kies getrokken. Vanaf begin deze week voelt dat gat niet goed. Het lijkt dik te worden en als ik met mijn vinger voel dan doet dat vreselijke pijn. Hij heeft gekeken en gevoeld met zijn vinger.....daar zit in mijn kaak een los stukje bot. Het kan zijn dat het aan groeit maar kan ook zijn dat het er alsnog uit komt ( hij denkt het laatste, gezien de druk die er zit )

Toen begon ik over "het schoonmaken" wat beloofd was....
Hij zei dat hij overleg had gehad met de arts die mij geopereerd heeft.Die arts vond de plekjes die er nu nog zitten niet storend had hij gezegd
Dus mijn eigen tandarts ging het nogmaals bekijken.....hij snapte mij direct en gaat het alsnog verhelpen.
Dit kan helaas niet onder narcose
Gebeurd wel onder lachgas en gaat ongeveer 1 uur duren.
De bedoeling is dat er stripjes op mijn gebit worden geplakt.Hij kan mijn gebit dan rond/recht/hoekig noem maar op maken.
Ook qua kleur kan ik kiezen.....al wil ik pimpel paars

Dit gaat gebeuren op 26 okt. Duurt zo lang omdat die stripjes uit buitenland besteld moeten worden.....

Al met al ben ik blij dat mijn eigen tandarts me begrijpt. Ik laat me echt nooit meer door een ander opereren omdat de wachtlijst zó lang is.....

groetjes,
prinses