Ik heb al jaren een probleem met mijn gebit. Het begon zo'n 7 jaar geleden met ongelofelijke pijn. Af en toe zwelde 1 kant van mijn gezicht helemaal op totdat ik onherkenbaar was, zo erg dat ik niet kon eten en wel weken misvormd was. Maar zowel de kaakchirurg en de tandarts hielden maar vol dat het niet van mijn gebit kon komen. Nu kreeg ik er begin dit jaar weer zo'n last van en werd mijn tandvlees zelfs zwart. Afijn een paar maanden later ging ik voor een gaatje naar de tandarts en ontdekte de ta na 7 jaar eindelijk de bron van mijn ellende. Ik bleek toch 2 grote ontstekingen te hebben en had een totale gebitsrenovatie nodig (en ik ben pas 26) te hebben. daarvan heb ik nu pas oa 1 wkb gehad en moet er minimaal nog 1.
Nu kreeg ik afgelopen weken kiespijn en last van mijn kaak, het deed niet heel veel pijn maar moest toch maar even naar de ta dacht ik zo. Hij heeft nu 2 noodvullingen geplaatst en had eigenlijk al terug gemoeten maar kreeg na een bezoek aan hem mijn kaken niet meer van elkaar. Ik naar de dokter: Nu schijn ik ook nog een splint nodig te hebben.
Maar sinds ik een paar dagen geleden die noodvullingen heb gekregen heb ik denk ik wel 300x meer pijn dan voordat ik ging; dat klopt toch niet. Volgens mij heeft hij net zolang zitten boren totdat hij vlak boven mijn zenuw ofzo zat zodat ie nog even wat wortelkanaalbehandelingen bij me kan doen.
Afijn om een (heel) lang verhaal kort te maken vraag ik mij dus af hoe het kan dat als ik met een heel klein beetje pijn naar de ta ga daarna zo'n erge pijn heb dat ik 's nachts ook al wakker zit.
Verder vraag ik mij af of iemand weet dat het werkelijk verplicht is een aansprakelijkheidverklaring te ondertekenen na een wkb?
Is mijn ta nou al die jaren in gebreke gebleven of heb ik gewoon zoveel pech?
Ik zit nu trouwens gemiddeld aan 1200mg brufen per dag en ongeveer 4 tot 6 paracetamol. Die brufen is op dit moment voor mij een genotsmiddel!
Nu kreeg ik afgelopen weken kiespijn en last van mijn kaak, het deed niet heel veel pijn maar moest toch maar even naar de ta dacht ik zo. Hij heeft nu 2 noodvullingen geplaatst en had eigenlijk al terug gemoeten maar kreeg na een bezoek aan hem mijn kaken niet meer van elkaar. Ik naar de dokter: Nu schijn ik ook nog een splint nodig te hebben.
Maar sinds ik een paar dagen geleden die noodvullingen heb gekregen heb ik denk ik wel 300x meer pijn dan voordat ik ging; dat klopt toch niet. Volgens mij heeft hij net zolang zitten boren totdat hij vlak boven mijn zenuw ofzo zat zodat ie nog even wat wortelkanaalbehandelingen bij me kan doen.
Afijn om een (heel) lang verhaal kort te maken vraag ik mij dus af hoe het kan dat als ik met een heel klein beetje pijn naar de ta ga daarna zo'n erge pijn heb dat ik 's nachts ook al wakker zit.
Verder vraag ik mij af of iemand weet dat het werkelijk verplicht is een aansprakelijkheidverklaring te ondertekenen na een wkb?
Is mijn ta nou al die jaren in gebreke gebleven of heb ik gewoon zoveel pech?
Ik zit nu trouwens gemiddeld aan 1200mg brufen per dag en ongeveer 4 tot 6 paracetamol. Die brufen is op dit moment voor mij een genotsmiddel!
Re: Au Au Au! Andere tandarts nodig????
Het tekenen van wat u noemt een aansprakelijkheidsverklaring..Ach ik weet niet wat er in staat, en zo`n verklaring vereist ook van de andere kant toch wel iets. Het is niet zo dat wanneer een behandeling mislukt doordat een tandarts fouten maakt u hem niet aansprakelijk zou kunnen stellen. En zo`n verklaring is in ieder geval op het moment niet gebruikelijk. Overigens kan het nooit kwaad, voor beide kanten, de randvoorwaarden van de behandelovereenkomst (die min of meer automatisch tot stand komt wanneer u zich laat behandelen) eens door te nemen.