Noodvulling ligt eruit

Author:
Sven027
Posted:
za, 09/08/2007 - 21:55
Help heb vanmiddag de zenuw eruit gekregen en een noodvulling gekregen dus denk ik even gaan slapen wordt wakker en de nood vulling ligt eruit, wat nu ? het is al te laat kan ik ook tot morgen wachten? of gewoon maandag naar mijn eigen tandarts
Mignon

Wees in de tussentijd wel extra voorzichtig met de kies Sven; de vulling is eruit en een tand die een wortelkanaalbehandeling heeft gehad is ernstig verzwakt. Meestal staan er nog maar een paar dunne wandjes overeind die makkelijk afbreken. Probeer de kies/tand tijdens het eten dan ook niet te veel te belasten. Veel beterschap!

Gr, Mignon
zo, 09/09/2007 - 14:30 Permalink
Sven027

gisteren terug geweest voor weer een nieuwe vulling maar nu ga ik door het dak.Het kwam naar een paar uur later.Praten doet pijn de mond bewegen doet pijn ik word er gek van wat kan ik ertegen doen heb nog niet geslapen.Ik denk morgen even terug de zenuw ligt er al uit
vr, 09/28/2007 - 06:17 Permalink
Mignon

Heb je vandaag nog contact gehad met je tandarts Sven? Misschien dat je tijdens de behandeling je mond te lang en te ver open hebt moeten houden. Dit kan spierpijn veroorzaken in je kauwspieren die uitstraalt over je gezicht. Is je gezicht ook dik? Ik hoop dat het ondertussen alweer een beetje beter met je gaat!

Gr, Mignon
vr, 09/28/2007 - 22:57 Permalink
Sven027

Ja hij is ook een beetje dik.

Nu heb ik gisteren twee Ibobrufen gepakt verdeeld over de dag.Dus kon ik ook goed slapen,vanmorgen ik denk waar blijft die erge pijn.Maar die bleef weg het doet wel nog pijn tot aan de kaak en ik kan niet eten op die tand.Maar het valt me.
Maar het gevoel alsof iemand die tand eruit wil trekken is weg.
Had net nog even de tandarts aan de lijn en hij zij dat het van de vulling kan zijn omdat die gaat krimpen en zo de tand op spanning staat en daar de pijn van komt.
za, 09/29/2007 - 12:20 Permalink
Sven027

ben tegen 22 uhr bij de tandarts gewesst heeft hem eruit gehald de wond gaat stedds meer dicht, en de pijn is zo goed als weg ja een onsteeking gaat niet een twee weg ondangs verdoving deed het op het laatste pijn maar ben blij dat die weg is eindelijk rust.
zo, 09/30/2007 - 01:57 Permalink