net terug!!!

Author:
Me2
Posted:
di, 09/25/2007 - 11:09
Zo beste mensen , net terug!!

120% meegevallen , de tandarts praatte helemaal niet over het feit dat we zolang niet geweest waren. Ik ging als eerste liggen , 2 gaatjes en een scherp puntje wat moet worden weggeslepen , en het advies om iets beter te poetsen , verder prima in orde....
Mijn eega had 1 gaatje en laat een kroon plaatsen op 1 van haar kiezen en een verstandskies trekken , verder mag ze trots zijn op zo'n gebit waren z'n letterlijke woorden!!
En de kleinste had het allermooiste gebit en kreeg een nieuwe Iejoor tandenborstel.

Allebei nog een paar vervolgafspraakjes en met de kerst zijn we weer helemaal op en top.
Echt lekker gerustgesteld , WAAROM BEN IK DAN ZO DOM GEWEEST OM ZOLANG NIET TE GAAN......weet ik ook niet , gewoon makkelijker en goedkoper om niet te gaan denk ik , mn vriendin was helemaal niet bang.

:P
hello jozefien

:smt041 :smt041 :smt041 voor alledrie een applaus. Fijn dat het goed is gegaan en dat de schade meeviel! nu gewoon goed poetsen, doe je dat electrisch???, dat is echt beter, ik heb zo'n sonic van Braun, hartstikke goed :smt003 , krijg alleen maar complimenten de laatste tijd :lol: . Ook goed, stoken , flossen en rageren en dan blijft de boel lang goed! Succes! :smt006
di, 09/25/2007 - 16:04 Permalink
Me2

Ik poets nu idd electrisch , maar ga aan de man met witte baard een nieuwe vragen op 5 december , om er echt goed achter te zitten. Flossen en tandenstoken mosest ik inderdaad goed leren te doen zei de tandarts , dus dan gaan we ons daar ook maar op toeleggen hé :lol:
di, 09/25/2007 - 16:34 Permalink