hallo
ik heb iedere keer nadat ik verdoofd ben geweest bij de tandarts, meestal de dag erna, dat ik me erg beroerd voel. Grieperig en heb daar dan ook koorts bij. Ik wil dan het liefst alleen maar slapen en kan dan ook niet werken.
Mijn moeder vertelde mij dat zij dat ook altijd had(nu niet meer,ze heeft een kunstgebit,al 30 jaar)
Het maakt niet uit welke behandeling er dan gedaan is, gewoon een gaatje vullen is ook al genoeg. Zijn er nog meer mensen die dit hebben ?
Volgens de tandarts kan dit namelijk niet waar zijn wat ik heb
ik heb iedere keer nadat ik verdoofd ben geweest bij de tandarts, meestal de dag erna, dat ik me erg beroerd voel. Grieperig en heb daar dan ook koorts bij. Ik wil dan het liefst alleen maar slapen en kan dan ook niet werken.
Mijn moeder vertelde mij dat zij dat ook altijd had(nu niet meer,ze heeft een kunstgebit,al 30 jaar)
Het maakt niet uit welke behandeling er dan gedaan is, gewoon een gaatje vullen is ook al genoeg. Zijn er nog meer mensen die dit hebben ?
Volgens de tandarts kan dit namelijk niet waar zijn wat ik heb
Re: beroerd en koorst na verdoving
Re: beroerd en koorst na verdoving
ja zoukunnen dat het door de spanning komt. Ben nl een echte angstpatient bij de tandarts. Maar ik neem al tijden een oxazepam voor de behandeling. Gelukkig helpt mij dat wel.
Maar idd, ik denk dat alle energie dan uit mijn lichaamis verdwenen na de behandeling.
Ben toevallig vandaag weer geweest omeen endo af te laten maken en ben weer verdoofd. Het ging geweldig!! de ta was enorm trots op me!!! Maar ik had het wel heeeel erg koud daarna en nu nog. Dus toch de spanning???
Herkenbaar
Wellicht door de spanning. (Ik zie er altijd erg tegenop om naar de tandarts te gaan) Controles gaan goed. Maar ingrepen maken impact. 1x zelfs een paniekaanval denk ik. Mijn hele lijf trilde en ik had er geen invloed op. Er werden toen 3 kiezen te gelijk getrokken....
Ik probeer toe te geven aan rust en drink veel om alle verdoving goed uit mn systeem te spoelen.
Fijn te lezen dat ik niet de enige ben...
Er zijn er velen..... Vind…