Beste allemaal,
Ik heb jullie berichten allemaal gelezen over de aprex behandeling bij de kaakchirurg en ik vind het echt eng allemaal die verhalen.
Helemaal omdat ik morgen 26-10-07 deze behandeling ook moet ondergaan ( 1e x ).
Toch heb ik nog een vraag aan jullie of de tandarts: Ook ik heb dus een bultje boven in mijn linker kaak.(26) en vroeg me dus af of je die boor niet voelt al hij dicht in de buurt komt van die kanaal/wortel ,misschien is dat dan die pijn die iedereen bedoelt ?
Bij mij is het dus ook ontstoken, en ik heb begrepen dat het dan niet goed te verdoven valt toch?
Maar waarom dan geen algehele narcose ???? :smt015
Waaom moet iemand onnodig pijn lijden ??
Ik heb al de nodige pijnlijke ervaringen gehad bij de tandarts met die akelige WK- behandeling Pffffffff
Ik hoop dat er ook mensen zijn die mij kunnen opbeuren voor die AKELIGE dag (morgen)
Groetjes Jo'tje
Ik heb jullie berichten allemaal gelezen over de aprex behandeling bij de kaakchirurg en ik vind het echt eng allemaal die verhalen.
Helemaal omdat ik morgen 26-10-07 deze behandeling ook moet ondergaan ( 1e x ).
Toch heb ik nog een vraag aan jullie of de tandarts: Ook ik heb dus een bultje boven in mijn linker kaak.(26) en vroeg me dus af of je die boor niet voelt al hij dicht in de buurt komt van die kanaal/wortel ,misschien is dat dan die pijn die iedereen bedoelt ?
Bij mij is het dus ook ontstoken, en ik heb begrepen dat het dan niet goed te verdoven valt toch?
Maar waarom dan geen algehele narcose ???? :smt015
Waaom moet iemand onnodig pijn lijden ??
Ik heb al de nodige pijnlijke ervaringen gehad bij de tandarts met die akelige WK- behandeling Pffffffff
Ik hoop dat er ook mensen zijn die mij kunnen opbeuren voor die AKELIGE dag (morgen)
Groetjes Jo'tje
Re: Apexresectie Help!!!!
Grts, Mignon
Re: Apexresectie Help!!!!
Vandaag heb ik mijn Apexresectie gehad, en ik moet idd zeggen dat het me 100% is meegevallen.
Ik had een super lieve kaakchirurg hier in Hilversum,die echt rekening hield met mijn grote angst.
Als ik iets voelde verdoofde hij me er gewoon nog ff flink bij.
In totaal heb ik dus 2 prikken gehad
Hij vertelde me wel dat ik een erg groot bultje had toen hij hem eenmaal open had gemaakt.Dus voor alle mensen die een heel klein bultje voelen....ga meteen naar je tandarts en laat je dan zo spoedig mogenlijk behandelen door een kaakchirurg.
Hoe kleiner...hoe minder pijn :oops:
Op dit moment is mijn wang een beetje dik en opgezet maar dus niet blauw ofzo...! :smt009
Het kan dus ook echt meevallen, en......als ik het kan (die grote angst haas) dan kan u het ook.
Tip: Ik heb ongeveer een half uur van tevoren een pijnstiller ingenomen,eenmaal thuis heel kort wezen douchen, daarna mijn bed in gedoken, en mijn man heeft de middag vrij genomen omdat ik nog kleine kinderen heb.Dit heeft mij erg goed gedaan!!!!
Bedankt voor je reactie Mignon
Groetjes Jolanda