Nog steeds kiespijn :-(

Author:
denisedenise
Posted:
di, 11/06/2007 - 02:58
Hoi mensen!

Ik had vorige week kiespijn en ik ben dus naar de tandarts geweest hier voor. In de eerste plaats had hij een gaatje gevuld en als ik dan nog last zou hebben dan zou hij een wkb doen.

Vandaag had ik de tandarts gebeld om te zeggen dat ik nog steeds heel veel pijn heb! Ik heb geen oog dicht gedaan en heb het af en toe echt (zacht) uitgeschreeuwd van de pijn. Ik heb pijnstillers gebruikt (ook die ik eerder had gekregen van de kaakchirug) maar de pijn werd er niet minder op. Ik ben bij de dokter geweest voor nieuwe pijnstillers en ook deze hebben geen effect.

Ik lees net op de forums dat een paracetamol meestal wel voldoende is om de pijn teegn te gaan... Nou bij mij is dat dus bij lang na niet! :-(

Nu vroeg ik mij af wat ik verder nog kan doen om de pijn tegen te gaan. Ik wil kunnen slapen, en dat gaat niet door de pijn.. Misschien spoelen met alcohol? of spoelen met zoutwater?

Bedankt in ieder geval jongens!

Groeten
Denise
hello jozefien

wat heeft de tandarts gezegd toen je belde dat je nog veel pijn had? dat je meteen langs kon komen? Paracetomol helpt bij hevige kiespijn alleen samen met Ibuprofen(bruis) van beide de maximale dosis nemen. Beter nog, de tandarts het probleem laten verhelpen. Veel sterkte! :smt006
di, 11/06/2007 - 14:51 Permalink
denisedenise

Ik mocht van de tandarts gelijk langskomen. TOen begon hij met de wkb.

Maar ik vrees dat er iets niet goed is gegaan.. als ik ga liggen (om te slapen) krijg ik zo drukkend gevoel! Mijn kies doet dan zoveel pijn! Daarnaast krijg ik dan last van erge oorpijn en hoofdpijn.. Dat is toch neit de bedoeling? Of moet ik gewoon 3 dagen volhouden en dan gaat het over? Help please!
di, 11/06/2007 - 19:58 Permalink
Doffstein