Hallo,
Mijn zoon van 3,5 jaar heeft sinds vanmiddag een zwarte tand.
Vanmorgen heb ik mijn zoons tanden nog gepoetst en is mij niks opgevallen
En na het brood eten vanmiddag viel mij in eens op dat hij een zwarte voortand had
Mijn zoon is gek op appelstroop nu had ik die van Bert en ernie maar deze was op en
niet meer te vinden dus had ik een ander merk bert en ernie appelstroop gehaald
en die heeft hij vanmiddag op brood gehad nu vinden wij de tandzuur van mijn zoontje wat vreemd
op zijn voortanden kan het hier door komen dat deze appelstroop in zijn tanden is getrokken?
Vanavond voor het bed gaan weer goed gepoetst maar het wil er niet vanaf.
Wel is hij ook zo`n 6 weken terug erg gevallen op zijn mond en neus.
Maar kan het dan ineens zwart worden? terwijl er s`morgens nog niks aan de hand was.
Wie kan mij helpen.
Mijn zoon van 3,5 jaar heeft sinds vanmiddag een zwarte tand.
Vanmorgen heb ik mijn zoons tanden nog gepoetst en is mij niks opgevallen
En na het brood eten vanmiddag viel mij in eens op dat hij een zwarte voortand had
Mijn zoon is gek op appelstroop nu had ik die van Bert en ernie maar deze was op en
niet meer te vinden dus had ik een ander merk bert en ernie appelstroop gehaald
en die heeft hij vanmiddag op brood gehad nu vinden wij de tandzuur van mijn zoontje wat vreemd
op zijn voortanden kan het hier door komen dat deze appelstroop in zijn tanden is getrokken?
Vanavond voor het bed gaan weer goed gepoetst maar het wil er niet vanaf.
Wel is hij ook zo`n 6 weken terug erg gevallen op zijn mond en neus.
Maar kan het dan ineens zwart worden? terwijl er s`morgens nog niks aan de hand was.
Wie kan mij helpen.
Re: Mijn zoon 3,5 jaar in eens zwarte tand
Laat de tandarts er even naar kijken. Als de tand geen problemen veroorzaakt, zal die in de regel mogen blijven zitten totdat zijn blijvende opvolger doorbreekt.
Re: Mijn zoon 3,5 jaar in eens zwarte tand