Afgelopen dinsdag is bij mij een hoektand zo afgebroken, dat een kroon niet meer mogelijk was. Er kon alleen nog een brug geplaatst worden. Gelukkig kon ik hiervoor 's middags terecht. De kapotte hoektand is getrokken, mijn voortand en kies naast de hoektand zijn afgeslepen en er is een noodbrug geplaatst. Op de begroting (1498,- euro!!) kon ik de kosten voor de noodbrug niet terug vinden. Zitten deze kosten toevallig al verwerkt in de begroting?
Ik merkte verder vanavond dat de voortand van de brug wat wiebelt. Het lijkt of hij los komt van de rest van de brug. Morgen dus maar even de tandarts bellen. Zouden deze kosten ook onder de begroting vallen???
Ik merkte verder vanavond dat de voortand van de brug wat wiebelt. Het lijkt of hij los komt van de rest van de brug. Morgen dus maar even de tandarts bellen. Zouden deze kosten ook onder de begroting vallen???
Re: kosten noodbrug?
Dor een wat grotere belasting kan de voortand wat losser komen te staan, dit hoeft niet zorgwekkend te zijn. Het kan ook zijn dat aan deze pijler de noodbrug al losgekomen is, voor de zekerheid even bellen/ laten nakijkenn
Re: kosten noodbrug?
In de andere kroon zit ook beweging, maar niet zo erg als mijn voortand. Het eet ook niet zo lekker zo. Maar goed. Ik wacht het vanmiddag wel even af.