hallo ,
allereerst ben ik blij dat ik iets gevonden heb waar ik met men problemen terecht kan
ik zit met het volgende probleem ik heb een enorm angst voor de tandarts hoe ik daar aan kom geen idee , in ieder geval men tandvlees is enorm ontstoken en ik heb tandsteen dat moet verwijderd worden , maar ik heb ook een afgebroken tand en die zenuw moet er van verwijderd worden , mijn vraag was , tandsteen verwijderen hoelang duurt dat en wat gebeurt er presies ? een zenuw verwijderen , hoe gebeurt dat en hoelang ongeveer ???
ik hoop dat ik een beetje men angst kan doen minderen door wat info te vinden hierop
alvast bedankt
groetjes
allereerst ben ik blij dat ik iets gevonden heb waar ik met men problemen terecht kan
ik zit met het volgende probleem ik heb een enorm angst voor de tandarts hoe ik daar aan kom geen idee , in ieder geval men tandvlees is enorm ontstoken en ik heb tandsteen dat moet verwijderd worden , maar ik heb ook een afgebroken tand en die zenuw moet er van verwijderd worden , mijn vraag was , tandsteen verwijderen hoelang duurt dat en wat gebeurt er presies ? een zenuw verwijderen , hoe gebeurt dat en hoelang ongeveer ???
ik hoop dat ik een beetje men angst kan doen minderen door wat info te vinden hierop
alvast bedankt
groetjes
Re: onstoken tandvlees en zenuw verwijderen
Uw tandvleesontsteking moet u heel serieus nemen. Het is geen kwestie van even tandsteenverwijderen. De ontsteking gaat pas blijvend weg als u in staat bent goed uw gebit bij te houden. Vaak is ook nodig dat eerst uw gebit 'professioneel' wordt gereinigd door tandarts of mondhygieniste. Het is niet te zeggen hoe lang het duurt omdat wij niet weten hoe erg het is en wat er allemaal onder het tandvlees zit. Het kan een uur zijn of meerdere afspraken van een uur. Dit kan ook allemaal goed worden verdoofd, alhoewel de meeste mensen helemaal geen verdoving nodig hebben omdat het niet echt pijnlijk is.Wel een beetje irritant.
U kunt het beste de vervolgstappen met uw tandarts bespreken en u eventueel laten doorverwijzen naar de mondhygieniste.