wkb - vraagje

Author:
femkew
Posted:
za, 01/12/2008 - 16:29
Afgelopen woensdag een wortelkanaalbehandeling gehad. Sindsdien naast kloppen (goed te onderdrukken met pijnstillers) ook een doortrekkende pijn naar mijn slaap. Lijkt erger te worden. Kan dat? Ik vind het een beetje eng, maar misschien is het normaal?
Spiegeltje

Napijn kan voorkomen, maar zou na een dag of 3 toch grotendeels minder moeten zijn in plaats van erger. Het beste kunt u maandag meteen even bellen met uw tandarts als de pijn dan nog niet flink is afgenomen. Het kan inderdaad zo zijn dat de pijn niet verdwijnt of zelfs erger wordt. Dat kan duiden op een complicatie.
zo, 01/13/2008 - 10:16 Permalink
tandenborstel

en is het al over?
Ik had 25 jan.j.l een wkb
Heb de nacht van 25-26 jan.helse napijn gehad en kon daar niet van slapen,maar in de loop van de dag werd het al minder,en de 27e nóg minder en de dagen er na geen pijnstillers meer nodig gehad :smt121
zo, 02/03/2008 - 20:41 Permalink
leefjeleven

heb ook veel afgezien van de wb behandeling maar bleek na enkele malen te bellen dat ik mocht langs komen er een ontsteking op te zitten :s tandarts had maar half werk geleverd ach ja heb geen last meer sinds die opnieuw is behandeld maar tijdens die pijn trok de pijn van die tand ook naar men bovenkant gebit , kaakbeen , oor en ogen dus ja barstende hoofdpijn en pijnstillers nutteloos door dat er dus een ontsteking opzat , in ieder geval zit nu andere tand klaar voor te ontzenuwen hoop er veel minder last van te hebben dan voorheen want zoveel afzien wil ik niet meer . maar het gaat veel beter , als het nog lang aanhoud zou ik dat vermelden aan je tandarts mss kan die dan eens kijken naar je tand je ziet ook ik wist niet dat dit mogelijk was die ontsteking ach ik zou zeggen niet te lang wachten als het na drie dagen nog ni beter is zou ik als ik jou was terug gaan naar je tandarts . kwens je alvast veel sterkte en beterschap .

groetjes :smt006
ma, 02/04/2008 - 11:03 Permalink