Ik heb al sinds de zomer (half jaar!) last van mijn kies. Kan niet tegen koud, warm, zoet, zuur eten/drinken!
En ben al 4 keer naar de tandarts geweest ervoor:
1e keer: hij zei dat ik een gaatje had en heeft hem opgevuld.
2e keer: hij heeft er een laagje fluorlak (?) opgesmeerd (na deze lak is de aanhoudende pijn die 's nachts vaak opkwam verdwenen. Pijn bij eten/drinken echter gebleven.)
3e keer: hij heeft een foto gemaakt en weer een laagje fluorlak (?) erop gesmeerd. (geen verbetering)
4e keer: hij heeft weer een foto gemaakt en de oude vulling eruit gehaald en een nieuwe vulling erin gezet.
En nog steeds pijn!!! De laatste behandeling was overigens gisteren. Maar bij eten en drinken voel ik hem vooralsnog.
Wat moet ik nu doen? Nog een week wachten? Ziet de tandarts iets over het hoofd?
Een ontsteking zou je toch wel moeten zien op de foto? Zeker als het al zo lang aanhoudt?!
Ik ben de wanhoop nabij, graag uw mening/advies hierover!
Manal
En ben al 4 keer naar de tandarts geweest ervoor:
1e keer: hij zei dat ik een gaatje had en heeft hem opgevuld.
2e keer: hij heeft er een laagje fluorlak (?) opgesmeerd (na deze lak is de aanhoudende pijn die 's nachts vaak opkwam verdwenen. Pijn bij eten/drinken echter gebleven.)
3e keer: hij heeft een foto gemaakt en weer een laagje fluorlak (?) erop gesmeerd. (geen verbetering)
4e keer: hij heeft weer een foto gemaakt en de oude vulling eruit gehaald en een nieuwe vulling erin gezet.
En nog steeds pijn!!! De laatste behandeling was overigens gisteren. Maar bij eten en drinken voel ik hem vooralsnog.
Wat moet ik nu doen? Nog een week wachten? Ziet de tandarts iets over het hoofd?
Een ontsteking zou je toch wel moeten zien op de foto? Zeker als het al zo lang aanhoudt?!
Ik ben de wanhoop nabij, graag uw mening/advies hierover!
Manal
Re: Al half jaar zere kies!
Grts, Mignon
Maar nee, hij doet niet pijn bij bijten enzo. Echt puur alleen warm, koud, zoet, zuur.
Poets ook al tijden met Elmex en Sensodyne (beetje afwisselend).
Moet ik afwachten? Of weer terug naar de tandarts?
Groetjes, Manal
Gr, Mignon