Mijn verstandskiezen zijn 15 jaar geleden getrokken. Niet alleen is de behandeling aan de rechterkant wel zo ongelofelijk middeleeuws geweest dat mijn kaak is ontwricht en ik al jaren kaakpijn heb en nu eindelijk een duidelijke diagnose (TMJ) maar er blijkt ook nog een wortelrest te zitten (groot) en die is nu gaan ontsteken en moet operatief verwijderd worden. De diagnose is overigens gesteld door een zogenaamd 'alternatieve' arts (onzin) die als enige arts naar me heeft geluisters en eindelijk een foto heeft laten maken. Ik weet niet hoe snel ik aan de beurt ben voor een operatieve verwijdering, maar ik hoop wel zo snel mogelijk want de pijn is vreselijk. Vraag: kan zo'n ontsteking een andere (achterste) kies aantasten als het lang duurt?
en heeft antibiotica nog zin? (heb ik al een keer gekregen, omdat de tandarts 'gokte' op een ontsteking maar niet de moeite nam mij door te verwijzen voor een gehele kaakfoto..)
en heeft antibiotica nog zin? (heb ik al een keer gekregen, omdat de tandarts 'gokte' op een ontsteking maar niet de moeite nam mij door te verwijzen voor een gehele kaakfoto..)
Re: ontsteking wortelrest
Grts, Mignon