Meet hannibal,..mijn tandarts

Author:
Natalie1984
Posted:
do, 03/13/2008 - 15:53
Hoi allemaal,

Ik heb 2 gaatjes laten vullen vandaag, omdat 2 weken geleden mij verteld was dat ik gaatjes had (ik had nergens geen last van) Tot vandaag,... :smt010

ik zit bij mn tandarts en hij zei het zijn maar hele kleine gaatjes,ik neem nooit geen verdovingen hiervoor, Dikke spijt van, Mr hannibal gaat mij toch te keer in mijn mond...mijn hele kaak trilde ervan,..eerst gebruikte hij een iets dunnere maar daarna een dikkere drilboor geval...en tussendoor ging hij ongevraagt even hard mijn tandsteen verwijderen (ik heb ontstoking tandvlees) en het bloedde dus als een rund,..daarna nog even lekker flossen,..en in tussen tijd glijd mij daar een hele zure troepachtige spul naar mn keel met bloed.........ik moest dus kokhalsen maar mocht niet voorover,ik moest blijven liggen en hij zoog het toen weg,...terwijl ik er haast in stikte,...
ik ben nog nooit zo bang geweest,normaal was gaatjes vullen geen probleem maar sinds ik bij deze tandarts ben (sinds een jaar) ben ik heel erg bang geworden voor tandartsen,.......ik lag vandaag echt te trillen ervan en de tranen liepen over mijn wangen , :cry: ..zelfs daar zei hij niets van,..totaal geen begrip of iets in de zin van sorry,... :smt013
Nou toen ik uiteindelijk van de stoel mocht komen,kotsmisselijk en trillerig keek ik in de spiegel en had rode vlekken op mn keel en borst en rode waterige ogen,...... en niet te vergeten,..een dikke lading bloed met spuug.... :smt014

En nu 4 uur verder doet mijn kaak en kies nog steeds erg pijn,...terwijl ik gewoon nergens last van had,..Ik ga snel op zoek naar een andere tandarts,eentje die wat voorzichtiger te werk gaat en je niet laat kokhalsen en gewoon doorgaat...

Liefs Nati