2 weken geleden heb ik op 1 van mijn middelste kiezen aan de onderkant/rechterkant van mijn hoofd een kroon laten zetten...toen de tandarts de kroon erop deed / tussen de andere kiezen duwde ( dat ging met aardig wat geweld ) deed het heel erg pijn , ik heb de hele dag koppijn gehad aan die kant van mijn hoofd - zo rond de slaap. Ik heb veel aspirines geslikt en dat hielp vrij goed...
Maar nu na 1.5 week heb ik het idee dat de kies nog steeds een beetje gevoelig is en ik krijg ook af en toe weer ineens steken in mijn hoofd (bij mijn slaap)....zal er iets met die zenuw aan de hand zijn of kan het iets anders zijn... :smt017
Ik wilde eigenlijk niet meer naar deze tandarts gaan (door verschillende oorzaken) en een nieuwe zoeken, maar ik heb nog geen nieuwe gevonden, dus wat nu te doen....?
BVD voor reply's
Maar nu na 1.5 week heb ik het idee dat de kies nog steeds een beetje gevoelig is en ik krijg ook af en toe weer ineens steken in mijn hoofd (bij mijn slaap)....zal er iets met die zenuw aan de hand zijn of kan het iets anders zijn... :smt017
Ik wilde eigenlijk niet meer naar deze tandarts gaan (door verschillende oorzaken) en een nieuwe zoeken, maar ik heb nog geen nieuwe gevonden, dus wat nu te doen....?
BVD voor reply's
Re: Kroon gezet en nu blijf ik hoofdpijn houden
JOuw klacht is herkenbaar omdat ik dat ook vaak gehad heb.
Het lijkt me een goed idee, om je tandarts te bellen en te kijken of de kroon
misschien wel te hoog zit?
andere mogelijkheden zijn:
een ontsteking onder de kroon
een wortelpuntonsteking
in ieder geval is dit niet gebruikelijk, is mijn ervaring althans,
ik wens je veel kracht toe en wijsheid!
Re: Kroon gezet en nu blijf ik hoofdpijn houden
Grts, Mignon