Problemen na WKB en trekken van verstandskiezen.

Author:
tramontana
Posted:
wo, 04/09/2008 - 18:18
Hallo allemaal !!

Het is weer een tijdje geleden dat ik hier weer ben geweest, maarja begin me een beetje zorgen te maken.

Een half jaar geleden is bij mij een WKB uitgevoerd aan een kies links onder. Kort samengevat. EEN HELL.

tot nu toe zijn ze er 3 keer mee bezig geweest en de pijn was elke keer weer ondraagbaar (ja met verdoving)

Nu is er schijnbaar weer iets niet goed en moet de vulling opnieuw gedaan worden. hiervoor heb ik een afspraak staan voor volgende week.

Maar de pijn in mijn kies waar de WKB heeft plaatsgevonden word steeds gevoeliger en begin er toch echt weer last van te krijgen.

Nu is mijn vraag, hoe is dit mogelijk? ze zijn tog dood in principe? dus kan je er ook niks meer van voelen? lijkt mij.

Hier zou ik dus graag wat meer over willen weten.

Verder is er een paar maanden geleden aan de rechterkant boven en onder 2 verstandkiezen getrokken bij de kaakchirurg. Dit omdat het niet getrokken kon worden door de tandarts.

Wederom weer een echte hell.

Heel leuk en aardig die pijn stelde niks voor vergeleken met mijn laatste WKB maar ik begin nu ook klachten te krijgen van mijn rechter kies. En is ook precies dezelfde kies als waar ik mijn WKB heb gehad aan de linker kant.

Nu ben ik dus bang dat er daar ook weer iets mis is.

Ik ben zo langzamerhand ten einde raad en weet echt niet meer wat ik met mijn gebit moet.

De angst voor de tandarts is momenteel extreem hoog en wil eigenlijk onder volnarcose als ze weer met mijn kies aan de gang gaan.

Waarscheinlijk zal dit niet mogen/kunnen? maarja ik heb geen idee hoe ik dit verder kan aanpakken.

Morgen moet er een gaatje gevuld worden en zal het gelijk met mijn tandarts over gaan hebben maarja, is er mischien iets waarmee een WKB uitgesloten kan worden aan mijn rechter kant, heb namelijk het idee dat het allemaal komt van het trekken van de verstandkiezen en dat het ontstoken is of iets dergelijks.

Dus als iemand wat tips en uitleg heeft over wat het eventueel zou kunnen zijn en hoe ik dit het beste kan aanpakken dan ben ik zeer dankbaar.

Ik zie hier allemaal zeer tegenop en kan het psychisch niet meer aan allemaal, teveel ellende in een korte tijd.

Dus ik hoop dat iemand hier me kan helpen.

bij voorbaat dank,

tramontana