ik had een vraag, ik heb in me mond een ontsteking zitten die niet meer weg wilt :-(
ik heb al 2 Apexresectie gehad en nu ga ik voor de 3de keer maar het is telkens aan een anderekant wat ken ik er aan doen ? (tandarts dan ) of is trekken de enige optie?
:o
ik heb al 2 Apexresectie gehad en nu ga ik voor de 3de keer maar het is telkens aan een anderekant wat ken ik er aan doen ? (tandarts dan ) of is trekken de enige optie?
:o
Re: Apexresectie
zoals je zelf merkt, is het geen 1-2-3 om je antwoord te geven. simpleweg omdat ik erg weinig van je mond weet
en er is al 2 keer een wortelkanaal behandeling geweest.
het is de eerste kies na me verstandkies,dus hij doet mee met kauwen :D
(op de kies zit namelijk al een kroon )
hm, dan vraag ik me af wat de kwaliteit van die wortelkanaalbehandeling is. zijn alle kanalen gevuld? mss is een kanaaltje gemist? of de kanalen niet te kort zijn gevuld? wat ook kan zijn, is dat de kies gespleten is, dus dat de kies CRACKED is (cracked-tooth syndrrom genoemd)
als ik zo hoor, dan denk ik dat apexresectie is de eerste goede optie. en als dat al vaker is gedaan bij deze kies en nog steeds ontsteking..? ? dan blijft niks anders dan trekken....hoe spijtig ook het is :oops: