Hoe lang last van vulling??

Author:
daan30
Posted:
ma, 04/21/2008 - 09:10
Ik heb weer even een vraagje, namelijk:

Op 6 maart j.l. is er een kies opnieuw gevuld (met een grijze vulling), na een week ben ik terug gegaan naar de tandarts omdat die kies bleef zeuren maar volgens de tandarts kwam dat niet door de vulling maar was mijn tandvlees wat geiriteerd van het bandje dat ze erom heen had geplaatst voor het vullen, ik kreeg een tube parodontax mee en het advies om de tandpasta direct op de kies etc te smeren. Tussendoor is nu mijn verstandskies getrokken en daar heb ik veel pijnstillers moeten gebruiken, dat gaat nu gelukkig weer beter maar nu voel ik die zeurderige pijn weer in dat kiesje voorin. Ik heb niet meer pijn bij bijten, bij koud drinken wordt de pijn wel wat meer maar ik krijg geen pijnscheut of iets. Hoe lang mag je last blijven houden van het vullen van een kies??? Ik heb vanochtend wel gebeld met de tandarts maar die zei dat ze niet echt iets voor me konden doen, misschien heeft iemand anders nog tips.... (ik gebruik nu de parodontax tandpasta, het mondwater, floss en tandenstokers)
Alvast bedankt