rondgaande pijn aan linkerkant, hoe komt dat?

Author:
hannekegerritsen
Posted:
wo, 06/25/2008 - 18:12
Sinds enkele dagen heb ik pijn in mijn linkerkaak, de pijn zit niet op 1 plek maar lijkt van kies naar (nog niet doorgekomen verstands-)kies te gaan. Tandarts al heeft gekeken dmv foto en op kiezen geklopt, maar niets gevonden. En heeft dus besloten (nog) niets te ondernemen. Voorgeschiedenis: 1e grote kies linksonder is gebarsten en 1,5 jaar geleden vakkundig ingekapseld door de tandarts. Nooit last van gehad, maar volgens de tandarts gaat dit zeker eens komen en volgt dan noodzakelijke wkb. Pijn begon hier. Maar zit vooral nu in nog niet doorgekomen verstandkies links, soms onder en dan weer boven. ook achterin, om de 'kaakscharnier' lijkt het. Geen last van eten, erop drukken of kloppen, warm en koud, wel een beetje bij vooroverbukken en 's nachts bij op die kant liggen. Wat kan het zijn?
Wout79

Hallo.
Ik heb hetzelfde gevoel in mijn linkerkant.
Alleen kan ik niet aangeven waar de pijn zit. :cry:
Ook heb ik er niet constant last van. :D
Vooral 's nacht lijkt het erger te worden,maar ja overdag heb je bezigheden.
Ik ga een afspraak maken met mijn huisarts ivm eventuele verkoudheid/bijholte ontsteking.
Ik werk in een zwembad en daar is voorhoofds/bijholte ontsteking een veel voorkomend probleem,en misschien komt daar de pijn wel van.
do, 06/26/2008 - 06:52 Permalink
debby76

ik heb al 3dagn last van weer pijn in een hoektand maar de tandarts zei dat me tand gaaf eruit zag en zei dat het me kaak spier was want zit bijna wekelijks bij de tandarts en knars ook behoorlijk maar goed nu vanaf gisteren krijg ik een soort pijnscheut vanuit me rechter kaak en straalt door naar sommige tanden die een prikkelende gevoel geven maar duurd maar heel even begin toch wel een beetje bang te worden hoort dit pijn nog steeds bij een kauwspier kan me haast niet voorstellen heb ook pas 2 wortelkanalbehandelingen gehad weet niet of het daar ook van kan komen dat het even tijd kost voor je hele mond heelt maar ik ken deze pijnscheuten niet en heb geen bal of dikke wang/kaak hoop dat ik wat informatie kan krijgen wat er aan te doen is misschien maandag weer naar de tandarts? groetjes deb
za, 07/05/2008 - 13:58 Permalink