Sinds enkele dagen heb ik pijn in mijn linkerkaak, de pijn zit niet op 1 plek maar lijkt van kies naar (nog niet doorgekomen verstands-)kies te gaan. Tandarts al heeft gekeken dmv foto en op kiezen geklopt, maar niets gevonden. En heeft dus besloten (nog) niets te ondernemen. Voorgeschiedenis: 1e grote kies linksonder is gebarsten en 1,5 jaar geleden vakkundig ingekapseld door de tandarts. Nooit last van gehad, maar volgens de tandarts gaat dit zeker eens komen en volgt dan noodzakelijke wkb. Pijn begon hier. Maar zit vooral nu in nog niet doorgekomen verstandkies links, soms onder en dan weer boven. ook achterin, om de 'kaakscharnier' lijkt het. Geen last van eten, erop drukken of kloppen, warm en koud, wel een beetje bij vooroverbukken en 's nachts bij op die kant liggen. Wat kan het zijn?
Re: rondgaande pijn aan linkerkant, hoe komt dat?
Maar het kan ook door knarsen of kaak klemmen kunnen komen. Maar dan zijn meestal de kiezen gevoelig voor tikken.
Een verkoudheid is het meest waarschijnlijke probleem, samen met een vol gevoel in de kaak en onder het oog.
Even afwachten.
Re: rondgaande pijn aan linkerkant, hoe komt dat?
Ik heb hetzelfde gevoel in mijn linkerkant.
Alleen kan ik niet aangeven waar de pijn zit. :cry:
Ook heb ik er niet constant last van. :D
Vooral 's nacht lijkt het erger te worden,maar ja overdag heb je bezigheden.
Ik ga een afspraak maken met mijn huisarts ivm eventuele verkoudheid/bijholte ontsteking.
Ik werk in een zwembad en daar is voorhoofds/bijholte ontsteking een veel voorkomend probleem,en misschien komt daar de pijn wel van.
Re: rondgaande pijn aan me rechterkaak