cyste en verwijderen van wortel

Author:
nadia1969
Posted:
di, 08/05/2008 - 20:42
hoikes,

dit staat mij nu vrijdag te wachten ,iemand hier ervaring mee?hoe lang de pijn erna?of gaat mijn gezicht er na dubbel opgezwollen zijn?hoe zit dat met eten na de operatie en werken gaan?Ik moet nu antibiotica en brufen 600 en spoeling doen, ik ben er niet gerust over

grtjs nadia
nadia1969

Ik denk dat het tijd wordt om de assistente van de chirurg even te bellen.

Die weten precies wat er moet gebeuren.
Wij hebben dat niet gezien, toch?

INDERDAAD HEB je dat niet gezien toch ,als ik bel dan kom ik dat misschien wel te weten maar kom het misschien ook wel te weten hier op het forum met leden die misschien hetzelfde ook al eens hebben voorgehad,daarom bestaat dit forum toch of ben ik verkeerd ?Leden die hetzelfde al aan de hand hebben gehad kunnen misschien mij meer over hun ervaring vertellen .Zo goed ken ik dit forum nog niet en voor mij ist hier nog wat uitzoeken daarmee miijn vraag

nadia
wo, 08/06/2008 - 14:20 Permalink
nadia1969

De ene ervaring is de andere niet. Afgezien van de subjectiviteit is er nog wel een verschil in cystes. En in behandelingen.

Maar ga je gang.....

dat is een feit dat de ene ervaring de andere niet is,mijne gang zal ik de vrijdag wel gaan ,ik heb hier buiten het forum van verschillende mensen al verscheidene dingen gehoord waar ik mij ongeveer aan kan verwachten.
Ik wacht wel af en zie wel . :wink:
Veel plezier hier verder nog en trouwens bedankt voor u mening :smt006

groetjes
nadia
wo, 08/06/2008 - 20:20 Permalink
nadia1969

De ene ervaring is de andere niet. Afgezien van de subjectiviteit is er nog wel een verschil in cystes. En in behandelingen.

Maar ga je gang.....

dat is een feit dat de ene ervaring de andere niet is,mijne gang zal ik de vrijdag wel gaan ,ik heb hier buiten het forum van verschillende mensen al verscheidene dingen gehoord waar ik mij ongeveer aan kan verwachten.
Ik wacht wel af en zie wel . :wink:
Veel plezier hier verder nog en trouwens bedankt voor u mening :smt006

groetjes
nadia

Mijn operatie is goed meegevallen .Wat ik toe moet geven dat is dat ieder ervaring anders ,daar heb je 100procent gelijk in gehad.Ik heb op moment niks pijn en ben blij dat ik door gebeten heb ,ik zie nu ook geen zwelling meer
groetjes nadia
:smt006 :smt006
za, 08/09/2008 - 10:48 Permalink