help!!

Author:
margriet1984
Posted:
di, 08/12/2008 - 06:56
Hallo mensen.

Ik zit met een heel pijnlijk probleem. Ik hoop dan ook datiemand mijkan helpen.
Het begon allemaal 4a5 weken geleden.
Ik ging naar de tandarts toe omdat iklast had van mijn verstandskies.
De dag van de afspraak ging ze ook gelijk foto's maken omdat ik 2 jaar niet egweest was en ze ging kijken of ik nog meer gaatjes had.
En wat bleek ik had 6 gaatjes.
Maar goed mijn verstandskies was eruit en nu wilde ze het grootse gaatje gaan vullen om een WKB te voorkomen omdat deze erg diep zat.
Nou die was gevuld en toen begon alle ellende.
Ik kreeg pijn bij die kies die ze gevuld had dus ik weer bellen en ze zei kom maar even, en toen heeft de toch een WKB gedaan in die kies.
Maar de pijn bleef gewoon werd ook niet minder dus 2 dagen later weer een WKB indezelfde kies.
DE PIJN WERD NIET MINDER.
Ik weer terug intussen al inbuforen gehad en een antibiotica kuur.
Toen ging ze weer een foto maken en zag dat het gaatje in kies ernaast ook aardig diep zat dus ging ze die vullenen de pijn was weg.
Voor 1 week maar toen kwam het nog erger terug.
Toen weer een afspraak gemaakt en gister een WKB in de kies ernaast(alles rechtsboven naast mijn hoektand)ze heeft er ook een antibiotica in gedaan zoals bij die andere kies.
NU zit ik hier ik verga van de pijn pijnstilling helpt niet ik slaap bijna niet heb zo'n pijnIK WEET HET GEWOON NIET MEER.
De rekening is intussen al opgelopen tot 837 euro
Wie helpt mij alsjeblieft kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is.
OVer een uur gaik alle tandartsen van Nijmegen bellen en het verhaal uitleggen misshcine kunnen hun mij veder helpen.
Ikhoop dat iemand antwoord heeft.

Met veel pijnlijke groetjes Margriet :cry:
Newtan

Het kan van alles zijn.
Een te dikke vulling.
Een te vaak gekwetste zenuw (tandbederf + vullingen).
Een verkeerd gebruik van composietbonding.
Een tandvleesontsteking.
Te weinig weerstand.
Etc.
di, 08/12/2008 - 22:00 Permalink