Na het vervangen van een vulling in mijn kies kreeg ik er pijn aan.Omdat de pijn geleidelijk erger werd is er een wortelkanaalbehandeling uitgevoerd.Helaas werd daarna de pijn steeds erger en is de kies nog een keer gespoeld en schoongemaakt(terwijl er eigelijk niks geen ontsteking meer te zien was).Toen weer een paar dagen afgewacht en ondertussen tramadol voor de pijn gekregen (wat overigens helemaal niet hielp).
Ten einde raad en gek van de pijn die niet over wilde gaan heeft de tandarts het weer opengemaakt en weer schoongemaakt en er een definitieve vulling in gedaan.En hij kon mijn pijn ook niet verklaren.Het zakte niet af maar bleef steeds gelijk.
Ondertussen ook antibiotica gekregen maar hielp ook niks.
Nu is mijn kies er op mijn eigen verzoek uitgehaald vanmorgen door de kaakchirurg(omdat de wortel tegen de neusholte zat).Maar ook de kaakchirurg kon de oorzaak van de pijn niet vinden(geen ontsteking aan de wortelpunt)en zij vond het er keurig uitzien!
Ik snap gewoon niet waar ik die pijn dan van had!
Heeft iemand enig idee?Of is er toevallig iemand die het zelfde heeft meegemaakt?Ik ben nl reuze benieuwd waarom ik nou zo lang pijn hield!
Groetjes van Hendrika
Ten einde raad en gek van de pijn die niet over wilde gaan heeft de tandarts het weer opengemaakt en weer schoongemaakt en er een definitieve vulling in gedaan.En hij kon mijn pijn ook niet verklaren.Het zakte niet af maar bleef steeds gelijk.
Ondertussen ook antibiotica gekregen maar hielp ook niks.
Nu is mijn kies er op mijn eigen verzoek uitgehaald vanmorgen door de kaakchirurg(omdat de wortel tegen de neusholte zat).Maar ook de kaakchirurg kon de oorzaak van de pijn niet vinden(geen ontsteking aan de wortelpunt)en zij vond het er keurig uitzien!
Ik snap gewoon niet waar ik die pijn dan van had!
Heeft iemand enig idee?Of is er toevallig iemand die het zelfde heeft meegemaakt?Ik ben nl reuze benieuwd waarom ik nou zo lang pijn hield!
Groetjes van Hendrika
Re: Pijn zonder oorzaak
Of er zat toch nog een infectiehaard in de wortel, bijvoorbeeld van een dwars zijkanaal. Dat ziet de KC niet als de kies er binnen 3 maanden uit gehaald is.
Het eruit halen is eigenlijk het enige wat helpt in dit soort gevallen :cry: