Keuze tussen alleen onderkaakoperatie of ook de bovenkaak

Author:
joke j
Posted:
do, 08/21/2008 - 15:57
Zijn er meer mensen die deze keuze hebben moeten,mogen maken?.Ik ben benieuwd naar ervaringen.
Bovenkaak heeft te maken met de lippen meer ontspannen te kunnen sluiten.Ik moet nu echt kracht uitoefenen.De keus vind ik zo moeilijk,ook al moet ik hem natuurlijk zelf maken.Het liefst natuurlijk in 1 keer goed.Maar het lijkt zoveel zwaarder tegen een operatie waar ik toch al als een berg tegen op zie.
joke j

Ik heb de keus gemaakt.Ik ga voor beide.Vind het doodeng want vooral dat ik nu zelf denk dat er nu nog meer kans op complicaties is .Dat baart mij echt het meest zorgen,meer dan de operatie zelf.Daarnaast ben ik altijd bang voor een narcose.Maar de operatieduur is nu vier uur. De omgeving vrienden en familie leek het een verloren kans als ik later spijt zou krijgen als ik de bovenkaak niet zou doen.alhoewel ik ook wel uitkijk naar de operatie....immers heb ik al twee jaar dit geweten en naar uitgekeken.Alleen niet de bovenkaak :( .Daar is echt nooit sprake van geweest.Als ik de filmpjes op deze site bekijk vind ik het ook wel wat.Ik lees ook weinig over bovenkaakoperaties.
di, 09/09/2008 - 23:20 Permalink