Onder gebit

Author:
Shania46
Posted:
di, 09/09/2008 - 12:01
Hallo

Ik hoop dat ik dit hier goed plaats, ben nog niet zolang op het forum en zat voornamelijk in topic Angst, nu ik gister ben geweest en alles is opgeknapt durf ik een beetje verder te lezen.

Mijn vraag is, ik heb nu aan mijn onderkant geen kiezen meer, ik vroeg aan de ta of daar iets voor was hij zei ja hij kon iets maken wat met haakjes aan hoektanden vastging maar ..........adviseerde hier wel even goed over na te denken omdat hij niet kan garanderen dat het inderdaad goed gaat. Hij zei dat heel veel mensen dit gewoon niet konden inhebben en het dan eigenlijk zonde was.

Eerlijk antwoord ben ik het ook mee eens, opzich ben ik het wel gewend dat er niets zit, laatste kies is er onder gister uitgegaan maar ik dacht dat het makkelijker eten zou zijn.

Heeft iemand hier ervaringen mee?
Newtan

Klopt wel een beetje, ik schat dat de helft van mijn patienten hun frame (á €1000,=) niet dragen. Het zit niet lekker en de tong speelt er de hele tijd mee.

Uit onderzoek blijkt dat met name mensen die er een of meer voortanden aan hebben zitten, het frame wel willen dragen.

Voor zover ik heb onthouden, blijkt uit verder onderzoek dat 60% van de mensen er niet tevreden over is.
di, 09/09/2008 - 19:20 Permalink