ik ben gisteren in het maasstad ziekenhuis geweest voor een dagopname.bij mij moesten er 4 verstandskiezen en 2 afgebroken kiezen(onder algehele narcos) verwijderd worden.de pijn valt nu mee(kan misschien nog komen).Maar nu is mijn vraag mag ik nu gewoon warm eten?en heb de gaten in mn mond bekeken,maar zijn net zwarte gaten,is dit normaal?en wanneer mag ik eigenlijk spoelen?(ik heb zon slecht smaak in mn mond).
dit alles had ik natuurlijk aan de kaakchirurg kunnen vragen,maar was te duf na de narcose :oops:
dit alles had ik natuurlijk aan de kaakchirurg kunnen vragen,maar was te duf na de narcose :oops:
Re: eten na trekken 6 kiezen
U mag best voorzichtig wat eten en ook voorzichtig spoelen; zolang deze stolsel maar niet geheel verdwijnen.
Mocht er toch een bloeding optreden dan kunt u het beste ongeveer een half uur op een gaasje (of opgevouwen tissue) dichtbijten; druk zorg voor bloedstelping.
Suc6
Gr. Maurice
ik heb vanochten wel zelf een heel klein stukje kies die op en wond lag weggehaald.het ging niet bloeden.
mag ik eigenlijk ook mn tanden wel poetsen?ik heb te horen gekregen dat ik 24 uur niet mag spoelen.en na die 24 uur met wat mag ik dan spoelen?ik heb nl alleen pijnstillers meegekregen.
Je vroeg waar je mee kan spoelen. De kaakchirurg adviseerde mij een fles perio-aid te halen om mee te spoelen. Deze kun je gewoon bij de apotheek kopen. Bij the way je mag je overige tanden gewoon voorzichtig :smt001.
groetjes Annemieke.