Ik heb de hele medische molen al doorlopen. In februari hebben ze bot uit mijn heup gehaald en in mijn bovenkaak geplaats. In juni hebben ze in de boven en onderkaak implantaten geplaats. In de bovenkaak 4 en in de onderkaak 2. Nu werd mij voor het zetten van de implantaten verteld dat dit 3 maanden moest ingroeien. In september terug naar het ziekenhuis en .............. terug komen voor het gezamelijk spreekuur van Kaakchirurg en tandarts van het centrum bijzondere tandheelkunde. Ik ben daar 2 weken geleden geweest en na een gesprek vond de behandelend tandarts het niet nodig dat ik nog bij hun in het centrum op intake gesprek moest komen, hij had voldoende gegevens om de machtiging bij de verzekering aan te vragen. Ik zou binnen 4 weken een afspraak krijgen bij het CBT en vanaf dat moment zou ik 4 keer terug moeten om te happen, in totaal zouden dat nog 8 weken in beslag nemen. Dit kwam met die 4 weken uit op een week of 12 dus 3 maanden. Oke psychisch is het een ellende want al die tijd heb ik geen tanden in mijn mond en het leven buiten je huis gaat gewoon door. ook je werk gaat gewoon door.
Nu ben ik 2 weken verder en .................... bij de verzekering is nog geen machtiging aangevraagd, als ik naar het CBT bel om te informeren krijg ik hele botte antwoorden van de assistente, dat de arts mij zal bellen als hij tijd heeft. Hij zou donderdag bellen ......... niet, hij zou vrijdag bellen............... niets, ik vraag me af of deze artsen begrijpen wat het met een patient doet? Ik zit op dit moment aan de anti depressieva omdat ik het allemaal niet meer aankon. 40 jaar oud en rondlopen alsof je de oma van je kind van 5 bent is absoluut niet prettig!!! Waarom doen ze toezeggingen die ze vervolgens niet waarmaken? Dit betekend voor mij WEER een maand langer wachten.
Heeft iemand nog zulke ervaringen met het CBT?? Ik zit er zelfs aan te denken naar een ander CBT over te stappen als je toch maar op deze manier behandeld word.
Alvast bedankt.
Nu ben ik 2 weken verder en .................... bij de verzekering is nog geen machtiging aangevraagd, als ik naar het CBT bel om te informeren krijg ik hele botte antwoorden van de assistente, dat de arts mij zal bellen als hij tijd heeft. Hij zou donderdag bellen ......... niet, hij zou vrijdag bellen............... niets, ik vraag me af of deze artsen begrijpen wat het met een patient doet? Ik zit op dit moment aan de anti depressieva omdat ik het allemaal niet meer aankon. 40 jaar oud en rondlopen alsof je de oma van je kind van 5 bent is absoluut niet prettig!!! Waarom doen ze toezeggingen die ze vervolgens niet waarmaken? Dit betekend voor mij WEER een maand langer wachten.
Heeft iemand nog zulke ervaringen met het CBT?? Ik zit er zelfs aan te denken naar een ander CBT over te stappen als je toch maar op deze manier behandeld word.
Alvast bedankt.
Re: De hele medische molen al doorlopen
Niet zo moeiljk om een prothese op implantaten te maken.
Normaliter wordt bij de aanvraag voor implantaten ook aangegeven welke structuur tegen welke kosten gemaakt gaat worden.
Althans wel hier in onze praktijk. Bij machtiging kunt u er nagenoeg van uitgaan dat ook de prothetische behandeling geregeld is.
Zo zou het moeten zijn!
Re: De hele medische molen al doorlopen