Help, tandvleesprobleem!

Author:
Robin1991
Posted:
za, 10/11/2008 - 19:54
Hallo allemaal,

Ik zit met een klein probleempje: Sinds afgelopen donderdag heb ik last van pijnlijk tandvlees.
Ik dacht dat het niet zo erg was, maar eergister werd het, na een beetje ruw gepoetst te hebben (haast, je kent het wel :smt001 ) roder en roder en begonnen er wondjes te ontstaan. Vrijdag werd het een beetje blauwig, gister paars en vandaag zelfs een beetje wit met bultjes.

Het klinkt heel vies, en dat is het misschien ook wel. Maar het zit tussen mijn twee voortanden en ik heb er echt last van! Een afspraak maken bij de mondhygienist of bij de tandarts?
Wat zou dit kunnen zijn? Een schimmel of iets dergelijks?

Het doet best wel pijn en ik begin ook een beetje pijn te krijgen in de rest van mijn mond en onder mijn tong..

Alvast bedankt!
Newtan

Als het op één plek zit dan gok ik er, ongezien :smt002 op dat er iets tussen je tanden klem zit. Een vezeltje van het een of ander gezonds. Probeer eens te flossen of met een driehoekige tandenstoker. Het ligt misschien aan het harde poetsen, maar dan wordt het niet paars. Als er geen harde stukjes tussen de tanden in zitten, dan heb je misschien een diepe vulling in de voortand? Kijk eens even, als je wilt.
za, 10/11/2008 - 21:11 Permalink