Hallo,
Sinds een week staat mijn onderkaak niet meer goed. ( denk ik)
Als ik mijn mond dicht doe, komen niet mijn kiezen, maar mijn tanden eerst tegen elkaar.( scheelt mogelijk maar en mm)
Met wat kracht krijg ik mijn kiezen wel op elkaar en voel dan een lichte pijn in het kaak gewricht bij mijn oor, aan een kant.
Nu leek het in de loop van de week beter te gaan.
Smorgens even met kracht een aantal keer goed zetten en dan was het de rest van de dag weer goed.
Nu is het vanmorgen weer minder.
ook hoor ik nu een bijgeluid met kauwen. en extra knakje
mijn kaakgewrichten voelen wat beurs.moe..
Wie heeft hier ooit van gehoord?
Moet of kan ik hier iets me en zo ja wat?
Groet
Ingrid
Sinds een week staat mijn onderkaak niet meer goed. ( denk ik)
Als ik mijn mond dicht doe, komen niet mijn kiezen, maar mijn tanden eerst tegen elkaar.( scheelt mogelijk maar en mm)
Met wat kracht krijg ik mijn kiezen wel op elkaar en voel dan een lichte pijn in het kaak gewricht bij mijn oor, aan een kant.
Nu leek het in de loop van de week beter te gaan.
Smorgens even met kracht een aantal keer goed zetten en dan was het de rest van de dag weer goed.
Nu is het vanmorgen weer minder.
ook hoor ik nu een bijgeluid met kauwen. en extra knakje
mijn kaakgewrichten voelen wat beurs.moe..
Wie heeft hier ooit van gehoord?
Moet of kan ik hier iets me en zo ja wat?
Groet
Ingrid
Re: onderkaak uit balans?
Bij mij wordt het telkens iets erger en ik heb ook nog eens 2 neppe voortanden dus teveel druk daar lijkt me niet goed... Ik ga binnenkort kijken of ik een beugel mag! Ik heb wel rechte tanden maar het past allemaal net niet op elkaar.
Misschien even tandarts bellen?
Groetjes Nieke
ik sprak net een iemend die in het ziekenhuis werkt. Zij dacht dat er wel even naar gekeken moest worden door een kaakarts..mogelijk foto maken. Hij lijkt niet uit de kom..maar het klopt niet..
bedankt voor je reactie
Het staat er inderdaad net iets anders dan ik bedoel in mijn vorige bericht, maar bij mij gaat het meer om mijn tanden waardoor ik last van mijn kaak heb gekregen.
Lijkt me in jou geval inderdaad goed uit te zoeken of het aan je kaak of aan je tanden ligt.
Groetjes!