Hai beste mensen,
gister zat ik met een fel lampje mijn tanden te bekijken (ja had niks te doen :roll: )
en zat de tand te bekijken waar de tandarts prutswerk voor heeft geleverd
ik ga 2 keer per jaar op controle naar de tandarts, en ineens bleek dat ik een heel diep gaatje had wat met verdoving gevuld moest worden omdat blablabla(waarom ga ik extra zo vaak op controle als ze niet goed controleren vraag ik me dag af? :roll: )
vervolgens 2 maand later at ik een smekke en autsch,,,vulling eruit!!!
(scheen dat er vocht bij het zetten was gekomen hun fout!)
en zag ik dat ik maar een heel klein stukje tand over had en dat de rest gewoon allemaal was weggeboord!!! :o en dat voor een klein gaatje zei ze..
ik terug naar de tandarts die dag erna en vervolgens kreeg ik mijn eigen tandarts (ze werken daar met iets van 4 vrouwen en 1 man,,de man was van oorsprong mijn eigen, en elke keer krijg je een andere)
die het weer mocht fiksen,..
ik dus gister kijken met die lamp..zie ik echt goed het verschil tussen tand en nieuwe vulling en is gewoon prutswerk!!! :smt013 tand loopt schuin af in tegenstelling tot de tand aan de andere kant en is misschien 10 procent tand ofzow:|echt zooo niet mooi af gewerkt!!
kan ik de tandarts hier nog een keer voor op aansrpeken of een vergoeding vragen ofzow?
want vind niet normaal dat ze hier mee omgaan alsof het niks is!!
ik verzorg mijn tanden gvd prima en dan zien hun dat gaatje over het hoofd en verprusten de rest ook nog!
en is het ook normaal dat ik voortaan alleen mijn eigen tandarts wil en niks van die andere mensen die elke keer wisselen?
groetjes van een zeer gefrustreerde kip:) :smt013 :wink:
gister zat ik met een fel lampje mijn tanden te bekijken (ja had niks te doen :roll: )
en zat de tand te bekijken waar de tandarts prutswerk voor heeft geleverd
ik ga 2 keer per jaar op controle naar de tandarts, en ineens bleek dat ik een heel diep gaatje had wat met verdoving gevuld moest worden omdat blablabla(waarom ga ik extra zo vaak op controle als ze niet goed controleren vraag ik me dag af? :roll: )
vervolgens 2 maand later at ik een smekke en autsch,,,vulling eruit!!!
(scheen dat er vocht bij het zetten was gekomen hun fout!)
en zag ik dat ik maar een heel klein stukje tand over had en dat de rest gewoon allemaal was weggeboord!!! :o en dat voor een klein gaatje zei ze..
ik terug naar de tandarts die dag erna en vervolgens kreeg ik mijn eigen tandarts (ze werken daar met iets van 4 vrouwen en 1 man,,de man was van oorsprong mijn eigen, en elke keer krijg je een andere)
die het weer mocht fiksen,..
ik dus gister kijken met die lamp..zie ik echt goed het verschil tussen tand en nieuwe vulling en is gewoon prutswerk!!! :smt013 tand loopt schuin af in tegenstelling tot de tand aan de andere kant en is misschien 10 procent tand ofzow:|echt zooo niet mooi af gewerkt!!
kan ik de tandarts hier nog een keer voor op aansrpeken of een vergoeding vragen ofzow?
want vind niet normaal dat ze hier mee omgaan alsof het niks is!!
ik verzorg mijn tanden gvd prima en dan zien hun dat gaatje over het hoofd en verprusten de rest ook nog!
en is het ook normaal dat ik voortaan alleen mijn eigen tandarts wil en niks van die andere mensen die elke keer wisselen?
groetjes van een zeer gefrustreerde kip:) :smt013 :wink:
Re: Slecht werk van de tandarts
U heeft recht op een vaste tandarts. Dat is in het algemeen ook beter voor het opbouwen van een goede relatie. Dat kunt u afspreken met de praktijk of aangeven bij het maken van afspraken. Wel is het zo dat tandartsen vaak in deeltijd aan de praktijk zijn verbonden zodat u dan slechts op bepaalde dagen terecht kunt. Bij sommige groepspraktijken is het verloop aan tandartsen best groot en tja, dan heb je zo weer een nieuwe. In spoedgevallen zal wellicht ook een andere tandarts de behandeling moeten uitvoeren omdat uw vaste tandarts dan niet aanwezig is.