Is mijn vulling afgebroken?

Author:
Ilse90
Posted:
zo, 11/16/2008 - 12:11
Een week geleden brak mijn vulling van mijn kies. De tandarts heeft toen een nieuwe vulling gemaakt. Het was wel wat gevoelig maar op zich niks vreemds. Vier dagen later begon de gevoeligheid toe te nemen. Ik kon geen harde dingen meer kauwen met die kies. Nu een week later kan ik er eigenlijk niks meer tegenaan laten komen/kauwen. Gisteravond floste ik langs die kies en voelde ik iets breken. Ik voelde er beweging bij. Ik dacht dat mijn vulling weer afbrak maar toen ik met mijn tong voelde zat de vulling er nog. Ik voel wel een randje bij de aanhechting van de vulling. Flossen doet erg zeer en poetsen ook. Is de vulling los en moet ie er alleen nog uitvallen? Of kan het ook iets anders zijn? Ik ben erg ongerust en bang dat ik weer naar de tandarts moet.
vV

je zal zeker weer naar de tandarts moeten. wellicht is ie weer gebroken (kan overigens niet door flossen komen) en dan zal en de vulling nogmaals vervangen moeten en ook gekeken waarom ie weer gebroken is. En die pijnklachten wijzen op een zeer diep gat. En daar zal dus ook extra aandacht aan gegeven moeten worden.
zo, 11/16/2008 - 12:32 Permalink