Onder Narcose? Help.

Author:
M1983
Posted:
do, 11/20/2008 - 19:37
Na zo'n 3 jaar niet naar de tandarts te zijn geweest toch eindelijk naar een prive kliniek gegaan voor intake gesprek, ben ik erachter gekomen dat er zeker 4 kiezen getrokken moeten worden.

Waarvan 2 afgebroken kiezen, 1 kies is zelfs helemaal afgebroken en alleen de wortel zit er nog in..

Dat gaat natuurlijk moeilijk worden.

Ik moet dan ook onder narcose voor die behandeling.

Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt, en na wat horror verhalen te hebben gelezen op internet (kaak uit de kom geraakt, bloedingen die niet lijken te stoppen, enz)
Ben ik nu wel heel erg bang voor de narcose en de behandeling.

Ookal ben ik bang voor de tandarts, ik ben liever gewoon wakker zodat ik weet wat er gebeurd.

Maar dankzij de afgebroken kiezen is dat niet echt een optie volgens de tandarts daar...

Kan iemand mij vertellen hoe ze je in de narcose brengen precies?

En hoe kunnen ze "kiezen" trekken waarvan alleen de wortel er nog maar zit?

Ik kan het misschien maar beter niet weten,
als ik het wel weet durf ik misschien helemaal niet meer,
maar het niet weten dat vind ik ook niet fijn..

De behandeling is de 26ste deze maand, en ik zie er erg tegenop..
mecánico para …

die tandarts daar leutert uit zijn nek. als je alleen onder narcose kiezen zou kunnen verwijderen wat zou ik dan de hele dag moeten doen?? hij heeft gewoon geen zin in een normale benadering die bij spannende ingrepen hoort. kortom, hij wil jou aan de narcose voor jou maar vooral ook zijn eigen gemak. ik zeg.........matige manier van omgaan met angtisge patient en geen diepte investering voor de patient zelf. kortom......als je echt zou willen kan je alles aan. je hebt 25 en als je nu steeds de easy way out kiest, dan kan je net zo makkelijk alles laten weghalen en een mooi kunstgebit nemen. Angst is te overwinnen en drempels kan je verlagen......... ik zou nog effe doorzoeken
do, 11/20/2008 - 23:29 Permalink