Ik mag morgen dan eindelijk naar de tandarts ik heb er eigenlijk weken mee rondgelopen heel erg dom maar mijn verstandskies doet vreselijke pijn en hij moet er gewoon uit!Gisteren had ik echt vreselijke pijn en heb ik 2 x 500 paracetamol ingenomen en 1 x 200 ibuprofen
Daarna ben ik niet goed geworden en ben ik vandaag de hele dag flink ziek geweest de apotheek etc gebeld en nu mag ik niks meer slikken:-(
Inmiddels ben ik nu al 2 uur aan het spoelen met zout maar is er nog iemand die mij iets anders kan aanraden???
Morgen om 10 uur ben ik aan de beurt gelukkig maar ik moet nog wel een paar uur en het spoelen met zout houd maar een uurtje stand :(
Daarna ben ik niet goed geworden en ben ik vandaag de hele dag flink ziek geweest de apotheek etc gebeld en nu mag ik niks meer slikken:-(
Inmiddels ben ik nu al 2 uur aan het spoelen met zout maar is er nog iemand die mij iets anders kan aanraden???
Morgen om 10 uur ben ik aan de beurt gelukkig maar ik moet nog wel een paar uur en het spoelen met zout houd maar een uurtje stand :(
Re: Tips???
Als de pijn echt niet te harden is, is de dienstdoende tandarts bellen de enige oplossing. Het helpt wellicht als u zegt dat u geen pijnstillers mag gebruiken van de apotheek.
Maar te hopen is dat u het nog een beetje kunt uitzingen tot morgen.