Mijn twee voortanden zijn overlappend en de tanden ernaast verschoven en heb ik twee hoektanden. Ik heb iets gelezen over lumineers. Ik ben nu 38 jaar. En ik heb toch erg veel last van mijn scheve tanden (psychisch). Ik heb eerst gedacht om een beugel te nemen. De orthodontist kon niet meteen een beugel plaatsen omdat mijn tandvlees erg teruggetrokken is. Ik zou eerst verwezen moeten worden naar een paradontist en vervolgens te bekijken of ik wel of niet een beugel zou kunnen krijgen. Dit heb ik over laten gaan omdat ik dit erg onzeker vond en het mij te lang leek duren. Daarna heb ik geinformeerd bij mijn tandarts en die gaf mij een goed adres voor facings aan de andere kant van het land. Daar ben ik geweest, echter heb ik hier niet zoveel vertrouwen in vanwege de caries en omdat deze behandeling niet omkeerbaar is en ook omdat er zoveel geslepen wordt aan je tanden. Nu heb ik iets gelezen over lumineers. Dit lijkt mij de perfecte behandeling, maar is het ook wel zo betrouwbaar zoals hierover geschreven wordt? Wat is een goede prijs voor een lumineersbehandeling?
Re: lumineers