Hallo allemaal
Zou het kwaad kunnen om ineens 15 mg valium te slikken i.v.m extreme paniek tijdens tandheelkundige ingreep. 10 mg werkt niet effectief genoeg na 1 keer proberen.
Dit is een eenmalige ingreep en verder slik ik nooit geen valium.
Tis maar voor 1 keer dus.
Groetjes,
Let op, hoewel geen forumcode en smiley knoppen worden weergegeven, kunnen ze nogwel gebruikt worden
Zou het kwaad kunnen om ineens 15 mg valium te slikken i.v.m extreme paniek tijdens tandheelkundige ingreep. 10 mg werkt niet effectief genoeg na 1 keer proberen.
Dit is een eenmalige ingreep en verder slik ik nooit geen valium.
Tis maar voor 1 keer dus.
Groetjes,
Let op, hoewel geen forumcode en smiley knoppen worden weergegeven, kunnen ze nogwel gebruikt worden
Re: pilletjes
Je zult me wel niet geloven, maar die kies is er uit voor je er erg in hebt en je voelt er niks van. De tandarts doet niks onverwachts als jij dat niet wil. Daar kun je gewoon een afspraak over maken als je zegt dat je heel angstig bent vanwege de ingreep. Je bent de enige niet, veel tandartsen weten er goed mee om te gaan.
Omdat ik zelf niet bang ben voor de tandarts kan ik me er niet zo goed in verplaatsen maar ik geloof best dat het een ontzettend rotgevoel is. Zo heb ik bijvoorbeeld last van hoogtevrees.
Ik nam (niet neem) elke avond een oxazepammetje voor het slapen gaan maar dat is niet meer dagelijks.
Valium is nieuw voor mij en ik wil daar wel verantwoordelijk mee omgaan. Mijn huisarts kent mij en weet dat ik een schijtert ben.
Ik heb 10 mg uitgeprobeerd om mn vrije dag en voelde wel wat maar ach dan zit je lekker thuis. Vandaar de vraag over de extra 5 mg.
Bedankt voor je antwoord. Ik heb er wel wat aan. Soms wil je gewoon horen wat je wil horen en soms heb je gewoon een positief zetje nodig of een minischopje onder de kont.
Dus bedankt voor het schopje.
Groetjes
je TA even laten weten dat je wat geslikt hebt!
10 mg valium deed wonderen. Het boeide me niet zo wat er allemaal gebeurde. Natuurlijk ben je er nog wel gewoon bij hoor maar de paniek slaat niet toe.
Ik had 10 mg de avond ervoor genomen en 10 mg 1 uur voor de behandeling.
Wel slim om inderdaad zelf niet te gaan rijden. (ook niet met de fiets)
succes en wees voorzichtig