Ik ben een 20 jarige student met wat vraagjes, Ik ben al een lange tijd niet meer naar de tandarts gegaan. Al zeker 3 jaar niet meer, maar misschien al langer ik heb het eerlijk gezegd niet bijgehouden. De eerste keer omdat ik geen zin had (tandarts was verhuisd, ver weg etc.) mijn moeder had destijds nooit een vervolgafspraak gemaakt of hoe je het ook wilt noemen. Ik ben nooit meer naar de tandarts gegaan en ik heb ook nooit gebeld waarom ik destijds niet was gegaan en ik heb dus ook nooit een nieuwe afspraak gemaakt.
De drempel werd steeds hoger om naar de tandarts te gaan. Ik dacht altijd dat die boos zou zijn omdat ik nooit meer ging en niks meer van mij liet horen. Als excuusje om niet te gaan gebruikte ik dat de controle toch niks voorstelde.. Ik weet nu dat ik in ieder geval 1 gaatje heb, maar ik dacht als ik goed blijf poetsen en geen frisdrank of ander zuur spul drink kan het gat niet groter worden :wink:
Wat vinden jullie hiervan? Als er een tandarts op dit forum zit wat denk jij dan over mij? Zou je boos zijn of..?
Ik heb ook een totaal ander vraagje: Welke elektrische tandenborstel is het beste? Mijn huidige braun moet vervangen worden.. En welke tandpasta is het beste voor normale tanden? Ik dacht dat mijn tandarts destijds Elmo aanraadde maar misschien was dat omdat ik nog zo klein was ^_^
De drempel werd steeds hoger om naar de tandarts te gaan. Ik dacht altijd dat die boos zou zijn omdat ik nooit meer ging en niks meer van mij liet horen. Als excuusje om niet te gaan gebruikte ik dat de controle toch niks voorstelde.. Ik weet nu dat ik in ieder geval 1 gaatje heb, maar ik dacht als ik goed blijf poetsen en geen frisdrank of ander zuur spul drink kan het gat niet groter worden :wink:
Wat vinden jullie hiervan? Als er een tandarts op dit forum zit wat denk jij dan over mij? Zou je boos zijn of..?