Bij de jaarlijkse controle zag mijn TA een gat onder de brug bij de verstandskies (pijler) over het hoofd, pas na aandringen van mij dat ik pijn met poetsen daar had en hij nogmaals ging kijken zag hij wat er mis was.
Een gat in de pijler>verstandskies links onder.
Nu heeft hij mijn 4 delige brug doormidden geboord!.
De kroon is van de pijler en ook de dummie ernaast.
Ik zit nu met 1 pijler en 1 dummie links onder naast mijn tanden.
Ik ben erg geschrokken dat hij de hele brug eraf wilde halen wat niet lukte en mij een ongekende misselijkheid bezorgde van het gehak.
Daarnaast voel ik me belazert;
hij heeft dat gat in die verstandskies gevuld en toen ik met mijn jas aan stond deelde hij me mede
dat ik maar moest kijken of het pijn zou gaan doen, zo ja; dan zou hij 'm trekken want als pijler kon hij toch niet meer gebruikt worden.
Waarom heeft hij 'm niet gelijk getrokken?, ik heb er zo helemaal niets aan nu er ook geen kroon meer op zit en het is een verstandskies!.
Hij heeft me met dat gehak ook 2x moeten bij verdoven, zoveel pijn deed het.
Ook heb ik nu ineens links boven pijnklachten, het kaakbot onder mijn linkeroog doet pijn en ik voel daar af en toe hele pijnlijke steken in, ook als ik erop klop doet het pijn.
Heeft dit nu met de bijholte te maken, of zit daar ineens??? een ontsteking van de bovenste kies?.
Een gat in de pijler>verstandskies links onder.
Nu heeft hij mijn 4 delige brug doormidden geboord!.
De kroon is van de pijler en ook de dummie ernaast.
Ik zit nu met 1 pijler en 1 dummie links onder naast mijn tanden.
Ik ben erg geschrokken dat hij de hele brug eraf wilde halen wat niet lukte en mij een ongekende misselijkheid bezorgde van het gehak.
Daarnaast voel ik me belazert;
hij heeft dat gat in die verstandskies gevuld en toen ik met mijn jas aan stond deelde hij me mede
dat ik maar moest kijken of het pijn zou gaan doen, zo ja; dan zou hij 'm trekken want als pijler kon hij toch niet meer gebruikt worden.
Waarom heeft hij 'm niet gelijk getrokken?, ik heb er zo helemaal niets aan nu er ook geen kroon meer op zit en het is een verstandskies!.
Hij heeft me met dat gehak ook 2x moeten bij verdoven, zoveel pijn deed het.
Ook heb ik nu ineens links boven pijnklachten, het kaakbot onder mijn linkeroog doet pijn en ik voel daar af en toe hele pijnlijke steken in, ook als ik erop klop doet het pijn.
Heeft dit nu met de bijholte te maken, of zit daar ineens??? een ontsteking van de bovenste kies?.