Vraag over kies

Author:
Monique1975
Posted:
wo, 01/14/2009 - 00:45
Vraag kies boren
Ik ben wegens verhuizing in een andere praktijk gekomen .Ik heb een tandarts genomen die dicht in de buurt is.
Vandaag voor het eerst geweest omdat ik wat last had van mijn kies na onderzoek met een soort spuitbusje met koude lucht kon hij zien om welke kies het ging .
Deze werd eerst verdoofd en de verdoving is totaal nieuw voor mij ..eerder kreeg ik een gewone spuit en na even wachten kon de tandarts dan zijn werk doen .Dit keer kreeg ik steeds pijnloze prikjes in mijn tandvlees niet een keer maar een paar keer achter elkaar ,en werd de kies zo uitgeboord en ontsmet .
Nu heeft hij er een watje ingedaan en een *dopje* zoals hij het noemde opgezet ik zie in de spiegel een mooi wit klein laagje in het midden van de kies .
Nu moet ik hier nog 2 keer voor terug komen Maar het watje zit dus nog gewoon in de kies ..overigens is de pijn wel minder geworden .Mijn vraag is waarom eerst een watje erin en wat is dat voor een soort verdoving die hij gebruikt ?
Dinsdag moet ik terug komen en dan die maandag erop weer .Ik dacht het is vast zo klaar een kies boren maar hij heeft dus toch wat langer nodig .Nu zit ik steeds aan dat watje te denken kan die niet gaan vastgroeien aan je tandvlees ofzo ?
Ik durfde het niet goed te vragen was mijn eerste keer bij hem en ik was blij dat ik weer buiten stond en naderhand zit ik dan toch met vragen .
Bedankt voor het lezen
mvg Monique