bang

Author:
lotte123
Posted:
vr, 01/16/2009 - 17:59
ik ben ook zooooooooooo vreselijk bang voor de tandarts. heb geloof ik, al 2 of 3 x afgezegd. heb een stuk van mijn kies gebroken. ze hebben het wel helemaal nagekeken en hoefde geen wortelbehandeling of getrokken te worden.
had ik een afspraak staan heb ik in een paniekaanval afgebeld.......en wat is t nou....oude vulling erin en wordt opgevuld met een mooie nieuwe witte.
en ik heb bij deze tandarts nooit pijn gehad......
ben bij de angsttandarts geweest. die hadden een keer een kies getrokken en een stuk bot eruit. men wat was ik ban. ze kregen eerst de kies er niet uit. lekkere angsttandarts dacht ik bij mij zelf. heb zoveel nare ervaringen gehad. je zou toch denken dat ik nu niet meer ban zou moeten zijn.......tja.....anders neem ik wel een halfje diazepam in ofzo. moet ik wel met de bus, anders half slapend terug fietsen is ook niks.
zo bang ben ik dus. bij hun in de computer zag ik eens staan; zeer angstig. ik heb ook nog eens borderline, waardoor het nog moeizamer wordt. nu willen ze weten welke medicatie ik gebruik ivm de verdoving......en ik neem iemand mee naar die betreffende afspraak op 5 februari om 10 over half 10.....

iterressant forum dit. zal vanavond en morgen eens in gaan lezen.... :smt001