kiespijn bij warm eten of drinken

Author:
implantje
Posted:
ma, 01/26/2009 - 19:21
Ik heb vorig jaar een zenuwbehandeling gehad in een kies onder een brug.
Ik heb daarna nog zeker een half jaar last gehad als de kiezen alleen al op elkaar kwamen .
De zenuwbehandeling is nooit helemaal afgemaakt/gesloten omdat ik nog zo n pijn had ,de tandarts begreep maar niet waarom ik nog pijn had maar het laatste half jaar ging het goed.
Vandaag tijdens het warme eten ging ik ineens door de grond van de pijn precies daar waar de zenuwbehandeling ooit heeft plaatsgevonden.
Hoe kan ik nu last hebben van warmte terwijl die zenuwbehandeling op die kies is gedaan?
Wat ik ook vreemd vond is dat hij voor die zenuwbehandeling geen foto heeft gemaakt,hij keek naar een oude foto van die kies,is dat normaal?
Wie kan mij vertellen hoe dit nu allemaal zit?
implantje

De implantaten zijn aan de andere kant van mijn kaak gemaakt.
En aangezien mijn kies geen pijn meer deed durfden we voordat de implantaten werden gezet even niet aan die kies te komen.Want stel dat ie weer veel pijn zou geven zou ik aan beide kanten niet meer kunnen eten.
ma, 01/26/2009 - 19:53 Permalink
SweetY-

hallo ,

ik loop al een tijdje met pijn in mn kiezen .
het begint met mn achterste kiezen aan 1 kant van mn mond , dan trekt het door naar mn keel en oren , en dan de volgende dag de andere kant van mn mond :smt017 .
Dan neem ik parac.
Dan ben ik er 2 a 3 weken van af en dan komt het weer ...van begin af aan , nu heb ik 9 feb een afspraak , maar het lijkt wel als ik stress heb dat de pijn dan komt...

Groetjes
vr, 01/30/2009 - 14:04 Permalink