sinds 20 november heb ik veel last van mijn gebit wat er nog van over is had last van kies bovenin tandarts kon niks vinden doorgestuurd naar kaakchirurg deze kon ook niks vinden na de kerstdagen wederom naar kaakchirurg geweest deze ging toen met een koud staafje op de kies drukken ik vloog bijna van de stoel doorgestuurd naar dienstdoende tandarts voor wortelkanaalbehandeling in het nieuwe jaar kreeg ik last van kies onderin bleek breuk in te zitten deze is getrokken half januari last van de kies die er naast zit deze is los geboord volgens de tandarts niks te zien noodvulling in gedaan moet 1 maart terug komen maar ik heb nog steeds last als ik op iets hard bijt al met al heb ik ruim 2 maanden last heb meerdere malen gevraagd om alles er uit te trekken maar krijg steeds nul op het rekest wat te doen.[attachment=0]Herschaalde kopie van IMG_0308.jpg[/attachment]
Re: Veel pijn sinds 2 maanden
Misschien is het wat om de boosdoender op te sporen en alleen die eerst te laten trekken? Overigens kun je in bepaalde gevallen het trekken van je gebit ook via de huisarts regelen.