gaat die wel goedddd?

Author:
wiehie193
Posted:
wo, 02/04/2009 - 16:13
Hallo,
Ik heb sinds een paar uur een beugel, maar ik kan het draadje dat door de beugel loopt gewoon induwen. Hij staat totaal niet gespannen, klopt dat wel? Zo helpt het toch niet?
panda2

ja dat gaat goed hoor! Ze kunnen hem niet meteen vol op spanning zetten je zal ook eerst even een beetje moeten wennen. En een beetje speling hou je altijd wel. Maar het gaat echt zijn werk wel doen hoor wees daar maar niet bang voor.
wo, 02/04/2009 - 19:04 Permalink
wiehie193

Vandaag 2 maanden bezig, en ook aan laten draaien. Ze hebben nu tussen mijn voortanden en hoektanden een soort veren gezet om ze uit elkaar te duwen, superstrak en pijnlijk dus! Heb zoiets nooit eerder gezien bij iemand, maar hij schijnt snel resultaat te geven.
do, 04/02/2009 - 13:29 Permalink
wiehie193

Misschien wel handig idd. Ik zal kijken of ik er deze week een foto op kan zetten.

Ben nu iig 3 maanden bezig, ze hebben met veren mn tanden uit elkaar geduwd om plaats te maken. De tanden naast mn voortanden staan naar binnen gedraaid (zo'n 180 graden). Volgens mn tandarts is er na 3 maanden ruimte voor die 2 tanden! Goed nieuws dus. Krijg vrijdag brackets op die tanden.

Vraag me alleen af hoelang het ongeveer duurt voordat een tand die in de lengte staat (180 graden) gedraaid is. Iemand een idee? Klopt het dat een tand ongeveer een mm per maand verplaatst?

Groetjes

PS (er komen foto's aan hoor!)
di, 05/05/2009 - 13:10 Permalink