Ik zou dit ook heel graag willen weten!
Bij mij is maandag een kies getrokken (geen verstandskies overigens) maar ik voel nog steeds een enorm gat waar ik echt een stukje in kan met mijn tong.
Groetjes Michelle
spoelen wordt de eerste dagen na het trekken afgeraden ivm het kunnen loskomen van het stolsel
Geen idee hoe lang dat gat een gat blijft....ben je niet gehecht dan??
Irritant dat je elke keer met je tong voelt, dat maakt gevoelsmatig het gat heel groot, terwijl wat je met je tong voelt heel vertekenend is ( tong vergroot 7 maal)
nee tandarts hecht meestal niet, kreeg er een gaasje ingeduwd en kon er na een uurtje uit..
verder heeft het ook niet gebloed..gelukkig.
wel irritant gevoel inderdaad, durf aan die kant niet te kauwen maar heb aan de
andere kant een extreem gevoelig kies zitten, waar ik niet mee op harde dingen kan bijten
dus ja..
wij raden vanuit onze praktijk aan om de eerste dagen wat zachter voedsel te nemen,..dus geen keiharde appels en borrelnootjes bv...je zal zien dat je na een dag of 5 weer aan de kant van je verstandkies kan kauwen
haha ik kauw nu al weer..wel voorzichtig natuurlijk..
gat is aardig aan het dicht gaan.
wel een raar gevoel op de andere kiezen aan die kant
lijkt wel of ze allemaal een opdonder hebben gehad van het trekken van die kies..
verder valt de pijn me erg mee! het is soms wat irritant vooral toen ik gister
gingen sporten.... :smt003
Re: gat na trekken verstandkies.. hoe lang duurt dat?
Bij mij is maandag een kies getrokken (geen verstandskies overigens) maar ik voel nog steeds een enorm gat waar ik echt een stukje in kan met mijn tong.
Groetjes Michelle
Geen idee hoe lang dat gat een gat blijft....ben je niet gehecht dan??
Irritant dat je elke keer met je tong voelt, dat maakt gevoelsmatig het gat heel groot, terwijl wat je met je tong voelt heel vertekenend is ( tong vergroot 7 maal)
verder heeft het ook niet gebloed..gelukkig.
wel irritant gevoel inderdaad, durf aan die kant niet te kauwen maar heb aan de
andere kant een extreem gevoelig kies zitten, waar ik niet mee op harde dingen kan bijten
dus ja..
haha ik kauw nu al weer..wel voorzichtig natuurlijk..
gat is aardig aan het dicht gaan.
wel een raar gevoel op de andere kiezen aan die kant
lijkt wel of ze allemaal een opdonder hebben gehad van het trekken van die kies..
verder valt de pijn me erg mee! het is soms wat irritant vooral toen ik gister
gingen sporten.... :smt003