Help!

Author:
Juul06
Posted:
vr, 02/20/2009 - 16:52
Hallo,
Ik zag dat ik een zwart klein vlekje op me kies heb. Ook heb ik af en toe pijn bij het eten aan me voortand. Ik keek toen met een spiegeltje en ik toen zag toen een soort licht bruine vlek.
Ik vind de tandarts dood eng, enig idee wat het is en wat ik moet doen?
Groetjes!
Tineke38

De enige die in dit geval wat kan doen is de tandarts...zelf kun je aan dit soort dingen niets meer doen

Waarom ben je zo bang voor de tandarts? Rotervaringen??
vr, 02/20/2009 - 18:58 Permalink
Juul06

Ja een beetje, ik heb een verstandskies laten trekken en dat deed ontzettend veel pijn. Ik hou gewoon niet van tandartsen. Heb je enig idee wat de tandarts dan gaat doen?
vr, 02/20/2009 - 19:10 Permalink
Tineke38

misschien dat je een gaatje hebt in je kies...je krijgt (kun je om vragen ook hoor) een verdoving...eventjes ontspannen voor het prikje..daarna zal de helft van je kaak als verdoofd aanvoelen en boort de tandarts het aangetaste stukje kies weg en maakt het schoon....met een witte vulling en een blauw lampje wordt je kies weer gemaakt...

niks om je zorgen over te maken..kiezen trekken is een heel ander verhaal en er niet mee te vergelijken..echt niet...

maak gewoon een afspraak en je tandarts zal alles controleren en eventueel de schade met je bespreken....
vr, 02/20/2009 - 20:40 Permalink